18 Reacties
2 maanden geleden
Ik voelde op 15 weken wel al heel subtiele plofjes maar echt als je er goed op let ben nu 16 weken en 2 dagen en sinds gisteren voel ik de plofjes VEEL duidelijker en heb ik zo een zweven gevoel in men buik
2 maanden geleden
Reactie op HopefullyMommy2025!
Ik voelde op 15 weken wel al heel subtiele plofjes maar echt als je er goed ...
Hm oke dan moet ik nocht Paar dag dan kan iet meer voel normal toch heee om dat ik voel heel heel light iet in mijn buik bewegin maar denk ik miskin is da toch niet di baby of weel of miskin mijn darme 馃槄馃槹
2 maanden geleden
Reactie op HopefullyMommy2025!
Ik voelde op 15 weken wel al heel subtiele plofjes maar echt als je er goed ...
Ja en proficiat met heel hart 馃グ馃グ
2 maanden geleden
Bij je eerste kindje is het vaak vanaf 20 weken dat je de baby echt voelt en bij je tweede kindje (of meer) kan het rond 17 weken al zijn dat je de baby voelt. Dit is wat mijn vroedvrouw mij vertelde met natuurlijk in het achterhoofd dat elke zwangerschap anders is net zoals elk lichaam en heeft ook met liggen placenta enz te maken 馃槉
2 maanden geleden
Hm oke dan moet ik nocht Paar dag dan kan iet meer voel normal toch heee om ...
Dacht dit ook maar ben nu zeker vanndat het de baby is geef het wat tijd
2 maanden geleden
Reactie op Chelleke
Bij je eerste kindje is het vaak vanaf 20 weken dat je de baby echt voelt e ...
Hmm oke danku voor di info 馃グ馃グ馃グ
2 maanden geleden
Reactie op larissa16
Ik ben 18w2 dagen, en voel ook nog niets
Wij moet onz baby tijd geven kome goed 馃グ馃グ denk ik he猫 馃槄馃槄馃槄馃槄馃槄馃槄
2 maanden geleden
Wij moet onz baby tijd geven kome goed 馃グ馃グ denk ik he猫 馃槄馃槄馃槄馃槄馃槄馃槄
Hier vandaag onze jongen minder gevoeld dan voorbije dagen hijs kalm vandaag maar hij is er nog heb met de dopplr geluisterd daarstraks eens je hem voelt heb je wel meer onzekerheid als je hem wat minder voelt
2 maanden geleden
Heyy, het is mijn eerste kindje. En ik begon het te voelen vanaf 18 weken. Nu ben ik ondertussen al een weekje verder. Gewoon afwachten 鈽猴笍
2 maanden geleden
Ik voel het nu heel duidelijk sinds ik 16 weken ben. Dit is mijn derde kindje en de placenta ligt achteraan. We hebben eergisteren ook gezien dat het een heel actieve baby is 馃檲.
Voor je eerste kindje is het wel normaal dat je het pas wat later kan voelen. Vanaf 24 weken moet je ze elke dag kunnen voelen.
2 maanden geleden
Reactie op ineke1303
Ik voel het nu heel duidelijk sinds ik 16 weken ben. Dit is mijn derde kin ...
Hey ja maar dat is mijn 4 kind al en drm doen mij zorge of dat nrml is
2 maanden geleden
Reactie op ineke1303
Misschien ligt je placenta vooraan?
Hmm misschien dat kan zijn weet ik nie maar ik voel iet zwaars mijn zijkant van de buik kan zijn dat di baby is of waat denk je
2 maanden geleden
Hmm misschien dat kan zijn weet ik nie maar ik voel iet zwaars mijn zijka ...
De plek van je placenta ga je niet kunnen voelen. Dat ga je eens moeten vragen als je voor een echo gaat. Ik voel mijn baarmoeder wel duidelijk als ik op mijn rug lig, maar wat jij voelt dat kan ik niet weten ;)
2 maanden geleden
Reactie op ineke1303
De plek van je placenta ga je niet kunnen voelen. Dat ga je eens moeten vra ...
Hmm ja ik heb pas 7 Oktober een echo dan gaa ik vrage maar kan zijn ook tot di afspraak gaa ik meer voelen misschien 馃馃
2 maanden geleden
Hmm ja ik heb pas 7 Oktober een echo dan gaa ik vrage maar kan zijn ook t ...
Gisteren een goede trap gehad denk ik, leek wel of speer strak stond, en pijnlijk steek. Maandag gelukkig een echo, me 20 weken echo.