11 Reacties

één maand geleden

Ik ben morgen 23w en voel ons meisje al enkele weken heel duidelijk. sinds deze week een pak minder dus ffe langs de vroedvrouw gegaan omdat ik me toch wat zorgen maakte. Alles is in orde! Vroedvrouw denk dat m'n placenta mss beetje verplaatst is naar voor waardoor ik haar nu wat minder goed voel. Dus dat kan zeker dat jij, als je een voorliggende placenta hebt, je baby nog niet voelt. Wanneer was je 20w echo? Was alles goed toen?

één maand geleden

Reactie op GlitterxGirl

Ik ben morgen 23w en voel ons meisje al enkele weken heel duidelijk. sinds ...
Hmm oke.. mijn 20 weken echo heb ik pas volgende week dus dat is ook het lastige

één maand geleden

Ik voelde hem met 16 weken als kleine plofjes in de buik. Precies je darmen die werken maar toch nog anders. Ben nu 22 weken 4 dagen ver en hij stampt heel hard. De buik beweegt continu. Ook een voorliggende placenta hier en 1ste zwangerschap.

één maand geleden

Bij mijn vorige zwangerschap lag de placenta ook vooraan en toen heb ik ons zoontje gedurende de hele zwangerschap bijna niet gevoeld

één maand geleden

Mijn gynaecoloog zei tijdens de laatste echo dat het voelen van een eerste kindje tot 24 weken kan duren... perfect normaal dat je nog niets voelt. Het kan, maar hoeft zeker niet.

één maand geleden

Reactie op LSteurs

Ik voelde hem met 16 weken als kleine plofjes in de buik. Precies je darmen ...
Oh amai oke..

één maand geleden

Reactie op Evelienvs92

Mijn gynaecoloog zei tijdens de laatste echo dat het voelen van een eerste ...
Jaa dat zei die van mij ook maar als iedereen in je omgeving de baby veel vroeger voelde maak ik me toch wat zorgen 😅

één maand geleden

Reactie op Ooievaar12

Bij mijn vorige zwangerschap lag de placenta ook vooraan en toen heb ik ons ...
Mijn placenta is ook vooran en voele ook nisk waas bang 😰😰maar vanaf mijn 20 week en Paar dag begine ik di baby voelen bewegen en nu ben ik 21 week vole ik 2 keer dag dat di baby bewege 🥰🥰

één maand geleden

Achterliggende placenta. Voelde de onze al heeel vroeg. Tussen de 14 en 16w.

één maand geleden

Reactie op Michelle79

Hmm oke.. mijn 20 weken echo heb ik pas volgende week dus dat is ook het la ...
Nog even geduld hebben dan! Alles zal wel in orde zijn! 😊

één maand geleden

Ik heb een voorliggende placenta en voel mijn dochtertje af en toe. Vooral als ik aan het eten ben of neerlig in bed. Kan soms zijn dat ik haar heel de dag niet voel en dan plots is ze daar. Het komt wel !