10 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb beslist om het los te laten.
Ik heb PCOS en insuline resistentie en ben vorig jaar met hulp van diëtiste 10kg vermagerd. Sinds ik zwanger ben eet ik terug normaaler. Het dieet was met shakes en die staken de laatste weken wat tegen qua smaak.
Ondertussen is er al terug 5kg bij...
We bestellen vaak HelloFresh dus eten meestal wel gezond.
3 maanden geleden
Ik sukkel ook al jaren met mijn gewicht en heb problemen met mijn lymfestelsel dat maar voor 30% werkt.
Nu tijdens mijn zwangerschap laat ik het volledig los. Ik ga niet op de weegschaal, enkel bij de gynaecoloog maar let wel dat ik gezonde voeding eet.
3 maanden geleden
Reactie op GlitterxGirl
Ik heb beslist om het los te laten.
Ik heb PCOS en insuline resistentie en ...
Mag je shakes drinken tijdens de zwangerschap?
3 maanden geleden
Mag je shakes drinken tijdens de zwangerschap?
Die van de diëtist wel, daar zitten alle voedingstoffen in dat nodig zijn. Heb ik nagevraagd.
3 maanden geleden
Ik begrijp je helemaal. Ik had in m’n jeugd een eetstoornis. Ik ben er wel van genezen maar ik zie mezelf toch niet graag met dat kilootje meer.
Ik ben nu 8 weken zwanger en al 2 kg bij. Ik vind het lastig maar probeer mezelf te sussen met het feit dat m’n lichaam nu neemt wat het nodig heeft. ♥️
3 maanden geleden
Reactie op LSteurs
Ik ben ook erg veel afgevallen voor de zwangerschap en inmiddels al 4kg bij ...
Ik kan sinds zwangerschap beter gaan dan voordien 🤭
🤷🏻♀️
3 maanden geleden
Reactie op Eveline2011
Ik sukkel ook al jaren met mijn gewicht en heb problemen met mijn lymfestel ...
Jij hebt jammer genoeg ook problemen met de lymfen. Ik vermoed dat jij dan ook steunkousen draagt. Welke draag jij tijdens de zwangerschap? Tot aan het bovenbeen of met broek waar de buik bij in zit?
3 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
Jij hebt jammer genoeg ook problemen met de lymfen. Ik vermoed dat jij dan ...
Ik heb er op maat gemaakte.
1 paar tot mijn knie en 1 broek.
Over 2 tal maanden laat ik een nieuwe broek maken waar mijn buik mee kan ingroeien