Ik ben op dit moment 9w1d.
Ik heb van nature grote borsten, en ze zijn ondertussen al flink gegroeid. Mijn normale maat is dus veel te klein. Ik twijfel of ik gewone bh’s zou kopen, of misschien een bh die wat comfortabeler is voor de zwangerschap, aangezien mijn borsten op dit moment ook heel pijnlijk zijn. Hebben jullie tips voor grote boezems?
Hier ook groot van nature, 80E... heb letterlijk nog 1 bh die past.. heb al een oude borstvoedingsbh uit de kast gehaald... maar dat wil ik liever niet al de hele tijd dragen..
Als je van plan bent om borstvoeding te geven zou het niet slecht zijn om een borstvoeding bh te kopen?
Let wel op dat de borsten kunnen blijven groeien doorheen de zwangerschap dus zeker niet te krap kopen
Ik heb persoonlijk de borstvoedingsbh's van de h&m. Ik draag die al van voor ik zwanger was. Die zitten gegoten, hebben geen beugel maar toch zitten mijn (ik moet eerlijk zijn 😅) ietwat hangerige borsten mooi in de hoogte. Ook tijdens mijn zwangerschap nu zijn mijn borsten voller maar past de BH zich wat aan. Ik ben topfan