6 Reacties

4 maanden geleden

Is de cup te klein geworden of spant het meer? Ik heb ook een grote boezem. Er bestaan van die tussenstukjes om je bh wat wijder te maken 🙂

4 maanden geleden

Hier ook groot van nature, 80E... heb letterlijk nog 1 bh die past.. heb al een oude borstvoedingsbh uit de kast gehaald... maar dat wil ik liever niet al de hele tijd dragen..

4 maanden geleden

Die van mij waren ook meteen te klein en ben ineens 3 borstvoedingsbeha’s gaan kopen bij Mammalatté. Wat een verademing!

4 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem.. 9w en cupmaat te klein. Ga vandaag eens winkelen denk ik. Maar geen idee waar ik moet gaan zoeken en welk type 😅

4 maanden geleden

Als je van plan bent om borstvoeding te geven zou het niet slecht zijn om een borstvoeding bh te kopen? Let wel op dat de borsten kunnen blijven groeien doorheen de zwangerschap dus zeker niet te krap kopen

4 maanden geleden

Ik heb persoonlijk de borstvoedingsbh's van de h&m. Ik draag die al van voor ik zwanger was. Die zitten gegoten, hebben geen beugel maar toch zitten mijn (ik moet eerlijk zijn 😅) ietwat hangerige borsten mooi in de hoogte. Ook tijdens mijn zwangerschap nu zijn mijn borsten voller maar past de BH zich wat aan. Ik ben topfan