12 Reacties

5 maanden geleden

Soms niet soms wel ben nu 7 weken zwanger voor februari 2025 en als ik niks heb ben ik helemaal in paniek of ik nog wel zwanger ben

5 maanden geleden

Ik ben extreem moe, ik niks zin hebben om te doen. Misselijk tussendoor, opgezette buik. Ben 6weken

5 maanden geleden

Reactie op Melanie12345

Soms niet soms wel ben nu 7 weken zwanger voor februari 2025 en als ik niks ...
Zo ben ik ook

5 maanden geleden

Reactie op Melanie12345

Soms niet soms wel ben nu 7 weken zwanger voor februari 2025 en als ik niks ...
Daarom vroeg ik het

5 maanden geleden

Momenteel (6w) enorm moe en vaak misselijk in vlagen.

5 maanden geleden

Ik ben 6 weken nu. Opgezette buik, pijnlijke borsten, heel moe en misselijkheid (vooral snachts)

5 maanden geleden

Ik ben super moe, letterlijk GEEN energie, misselijkheids golven, en pijnlijke borsten. Ook mn buik staan helemaal gezwollen

5 maanden geleden

Ik had letterlijk NUL symptomen. Beetje vermoeid maar niks abnormaal...

5 maanden geleden

Ik ben nu 7weken en had in het begin pijnlijke onderbuik en gevoelige borsten maar nu nog weinig tot geen symptomen enkel vermoeidheid. Denk soms dat dit geen goed teken is…

5 maanden geleden

Ik ben 7weken en sinds een paar dagen echt permanent misselijk, ongelooflijk moe … echt nergens energie voor. Normaal ben ik nooit ziek en kan ik niet stilzitten , dus vind het best confronterend en had dit niet verwacht ofzo. Ik hoop dat het binnenkort beter gaat, want voel me er best somber /ongemakkelijk bij.

5 maanden geleden

7 weken en enorm misselijk, heb pillen van de arts want kon niet na binnen krijgen. Ook extreem vermoeiend, vind het zo sneu voor mijn zoontje van 11 maanden. Hij krijgt niet echt de aandacht die hij verdient nu van mij. Gelukkig helpt mijn man heel goed mee

5 maanden geleden

Ik ben 6,5w en ben non-stop misselijk. Ik ben vandaag pilletjes gaan halen omdat ik amper iets at of dronk. Ik had gevoelige borsten, maar dat is wel minder geworden. En sinds een paar dagen heb ik veel last van acne op mijn borstkast en rug... :(