32 Reacties
2 maanden geleden
Vanaf hoeveel weken wisten jullie waar de placenta ligt? De gynaecoloog heeft hier niets over gezegd bij mij...
2 maanden geleden
Ik voelde de eerste 2 stampjes op 16weken en 1 dag . Op 17weken al wat meer en nu op 18weken als ik lig of zelfs rechtsta dat ik hem voel stampen🥰🥰🥰kijk ernaar uit tot ik hem elke dag veel meer ga voelen😍😍
2 maanden geleden
Ik ben ook wel benieuwd! Ik ben vandaag 16+3 en voor slapen gaan leg ik altijd mijn handen op mijn buik en probeer ik te voelen of ik iets voel maar tot nu toe niet of geen idee of het de baby was of iets anders daarbinnen 🙈 hier werd er ook niks gezegd over de locatie van de placenta...
2 maanden geleden
Reactie op ChristinaL
Ik voelde de eerste 2 stampjes op 16weken en 1 dag . Op 17weken al wat meer ...
Kan je beschrijven hoe die stampjes aanvoelden? 😊 ik lees vaak dat het precies plofjes zijn, klopt dit? Ik kijk er al naar uit om die eerste bewegingen te voelen!
2 maanden geleden
Reactie op 1995vantje
Kan je beschrijven hoe die stampjes aanvoelden? 😊 ik lees vaak dat het pre ...
Goh plofjes niet echt meer echt een stampje maar van binnen uit. Je gaat echt wel weten als dat de baby is is een heeel ander gevoel dan je darmen. En als hij bij mij stampte dan kreeg ik eff kippenvel en stond mijn hart stil haha heel gek maar zo voelde het . 😍😍😍
2 maanden geleden
Reactie op mmmontana
Het zijn inderdaad een soort kleine plofjes die je voelt. Mini boksjes vanb ...
Zo spannend! Deze week voelde ik precies elektrische schokjes links onderaan toen ik in bed lag maar geen idee wat dat was 🙈
2 maanden geleden
Reactie op ChristinaL
Goh plofjes niet echt meer echt een stampje maar van binnen uit. Je gaat ec ...
Ik kijk zo naar uit om het echt goed te voelen voor het eerst! Lijkt me zo magisch 😍
2 maanden geleden
Ik ben nu 20 weken en ik heb denk ik nog niet echt iets gevoeld. Mss een keer maar omdat het maar keer was twijfelde ik enorm. Als ik op de echo zie dan denk ik echt van hoezo is dit mogelijk dat ik niets voel. Ons meisje beweegt meer dan gemiddeld blijkbaar. Ze is heel erg beweeglijk
2 maanden geleden
Ik ook placenta vooraan en voel hem heel erg lichtjes sinds 19 weken. Ondertussen 21 weken en ik voel het wel elke dag savonds als ik neer zit en me er op concentreer, maar nog steeds heel lichtjes.
2 maanden geleden
Reactie op Evelienvs92
Vanaf hoeveel weken wisten jullie waar de placenta ligt? De gynaecoloog hee ...
Ik op 16 weken
2 maanden geleden
Reactie op Katrijn-panda
Ik op 16 weken
Hm goed ik ben 18 week vandaag en weet noch niet waar mijn placenta zite 😅😅
2 maanden geleden
Bij de eerste zwangerschap lag deze net zoals nu vanvoor. De eerste keer heb ik echt lang moeten wachten (+-22weken), ditmaal voel ik hem sinds een week of 16 😀
2 maanden geleden
Hm goed ik ben 18 week vandaag en weet noch niet waar mijn placenta zite ...
Bij de 20 weken kijken ze ook waar hij ligt en anders eens vragen?
2 maanden geleden
Reactie op Katrijn-panda
Bij de 20 weken kijken ze ook waar hij ligt en anders eens vragen?
Ja ik heb pas 7 October echo dan gaa ik vrage 🥰🥰