22 Reacties
3 maanden geleden
Ik denk een jongens, aangezien zien ik zo misselijk, oververmoeid, braakneigingen, vaak hoofdpijn.
3 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Ik denk een jongens, aangezien zien ik zo misselijk, oververmoeid, braaknei ...
Oh spannend! Met mijn zoontje had ik helemaal geen symptomen en deze keer alles wat jij vermeld haha ..
3 maanden geleden
Reactie op prisjj
Ik hoop vooral een meisje , gyneacoloog heeft een gokje gedaan en denkt ook ...
Die ga ik ook doen 7 augustus, want wil nu al kleren kopen,
3 maanden geleden
Momenteel nipt test aan het afwachten. Ik en mijn partner denken beide een jongen. Is gewoon een voorgevoel ofzo😅 niet echt een voorkeur hier. Kan zelf van mijn laatste echo ook echt niets maken. Ben echt benieuwd, ga dagelijks wel 10 keer kijken of er al resultaten binnen zijn🥹
3 maanden geleden
Reactie op Sb1998
Momenteel nipt test aan het afwachten. Ik en mijn partner denken beide een ...
Spannend ! Ik heb volgende week dinsdag dat ik bloed moet trekken voor de nipt.
3 maanden geleden
Reactie op miloli
Ik heb volgende week vrijdag de bloedname voor de nipt.
Hebben jullie dan ...
Neen ik heb ook helemaal geen voorgevoel 😉
3 maanden geleden
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 8 dagen moeten wachten op het resultaat van de nipt test. Was toen wel eind september. Zou kunnen dat het nu iets langer duurt omdat het vakantie periode is.
3 maanden geleden
Wij hebben allebei het gevoel dat het een meisje zal zijn. Wel geen idee hoe we hierbij komen. Het maakt ons echt niet uit wat het is, als het maar gezond is🤗. Komende vrijdag niptest, spannend.
3 maanden geleden
Wij denken een meisje omdat de gynaecoloog dit vermoedt door te kijken naar de lijn van de plasbuis maar kan nog altijd veranderen. Niptest zal het bevestigen of het klopt ofniet😅 vorige donderdag afgenomen