22 Reacties

Ik denk een jongens, aangezien zien ik zo misselijk, oververmoeid, braakneigingen, vaak hoofdpijn.

3 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ik denk een jongens, aangezien zien ik zo misselijk, oververmoeid, braaknei ...
Oh spannend! Met mijn zoontje had ik helemaal geen symptomen en deze keer alles wat jij vermeld haha ..

3 maanden geleden

Ik hoop vooral een meisje , gyneacoloog heeft een gokje gedaan en denkt ook een meisje maar we zien het hopelijk volgende week op de nipt resultaten

Reactie op prisjj

Ik hoop vooral een meisje , gyneacoloog heeft een gokje gedaan en denkt ook ...
Die ga ik ook doen 7 augustus, want wil nu al kleren kopen,

3 maanden geleden

Momenteel nipt test aan het afwachten. Ik en mijn partner denken beide een jongen. Is gewoon een voorgevoel ofzo😅 niet echt een voorkeur hier. Kan zelf van mijn laatste echo ook echt niets maken. Ben echt benieuwd, ga dagelijks wel 10 keer kijken of er al resultaten binnen zijn🥹

3 maanden geleden

Reactie op Sb1998

Momenteel nipt test aan het afwachten. Ik en mijn partner denken beide een ...
Bij mij hetzelfde 🙈 hoelang ben jij al aan het wachten? Mijn Gynaecoloog zei dat het resultaat gisterenavond ging opstaan maar toch nog niks ontvangen 🥴

3 maanden geleden

Reactie op Sb1998

Momenteel nipt test aan het afwachten. Ik en mijn partner denken beide een ...
Spannend ! Ik heb volgende week dinsdag dat ik bloed moet trekken voor de nipt.

3 maanden geleden

Ik heb volgende week vrijdag de bloedname voor de nipt. Hebben jullie dan allemaal een voorgevoel? Ik helemaal niet. Maar ik ben wel vreselijk nieuwsgierig naar het geslacht. Ik hoop dat de gynaecoloog vrijdag tijdens de echo al een gokje wil doen aan de hand van de nub.

3 maanden geleden

Reactie op miloli

Ik heb volgende week vrijdag de bloedname voor de nipt. Hebben jullie dan ...
Neen ik heb ook helemaal geen voorgevoel 😉

3 maanden geleden

Ik heb 7 augustus mijn nipt test. Ik ben echt heel benieuwd. Ik heb al van in het begin het gevoel dat het een jongen zal zijn. Maar het maakt mij helemaal niet uit wat het wordt. 🥰🥰🥰

3 maanden geleden

Neen ik heb ook helemaal geen voorgevoel 😉
Ik ook niet!

3 maanden geleden

Ik heb mijn nipt 6de augustus. Als ik op mijn moeder lijk die zo misselijk altijd was dan gok ik op een meisje 😅

3 maanden geleden

Kan je met de nip test zien wat het geslacht is??

3 maanden geleden

Reactie op OB.LINA

Kan je met de nip test zien wat het geslacht is??
In België wel, denk in NL niet

3 maanden geleden

Mijn voorgevoel zegt een jongen, maar dit is misschien omdat er altijd in de 'hij' vorm wordt gepraat

3 maanden geleden

Reactie op LW1999

In België wel, denk in NL niet
Oh, dacht dat het alleen was om te kijken of je een “gezond” kindje

3 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 8 dagen moeten wachten op het resultaat van de nipt test. Was toen wel eind september. Zou kunnen dat het nu iets langer duurt omdat het vakantie periode is.

3 maanden geleden

Wij hebben allebei het gevoel dat het een meisje zal zijn. Wel geen idee hoe we hierbij komen. Het maakt ons echt niet uit wat het is, als het maar gezond is🤗. Komende vrijdag niptest, spannend.

3 maanden geleden

Wij denken een meisje omdat de gynaecoloog dit vermoedt door te kijken naar de lijn van de plasbuis maar kan nog altijd veranderen. Niptest zal het bevestigen of het klopt ofniet😅 vorige donderdag afgenomen

3 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 8 dagen moeten wachten op het resultaat ...
8 dagen met het weekend meegeteld?