12 Reacties
één maand geleden
Ik heb net hetzelfde, geen idee wat het is!
Zelf ik ga plassen heb ik last rechts. Ik vermoed iets van bandenpijn inderdaad.
één maand geleden
1 vrage aub voele je u baby nu op 20 week ?? Ik nocht niet ben bang 😰😰😰😰
één maand geleden
1 vrage aub voele je u baby nu op 20 week ?? Ik nocht niet ben bang 😰😰😰� ...
Lieve mama, dat is per persoon afhankelijk. Ik voelde bij beide zwangerschappen m’n kindje heel snel… bij andere duurt het tot 23weken of langer.
Als je u zorgen maakt zou ik eens bellen naar je gynaecoloog. Of het ziekenhuis, daar kunnen ze je aan de monitor leggen en ben je meteen gerust 🤗
één maand geleden
1 vrage aub voele je u baby nu op 20 week ?? Ik nocht niet ben bang 😰😰😰� ...
Heel af en toe. Heb je voor of achterliggende placenta? Bij ons eerste kindje had ik voorliggende placenta en hem heb ik de hele zwangerschap bijna nooit gevoeld. Staat er geen 20 weken echo op de planning? Misschien kan de echo je gerust stellen of vragen aan de huisarts of ze de harttonen van je baby kunnen laten horen?
één maand geleden
Reactie op Ooievaar12
Heel af en toe. Heb je voor of achterliggende placenta? Bij ons eerste kind ...
Ja heb ik een echo mandag op ik alles goed is 😰
één maand geleden
Reactie op Moonwomxnn
Lieve mama, dat is per persoon afhankelijk. Ik voelde bij beide zwangerscha ...
Ik heb al mandag voor een echo dan kun daar meer info en zoo weet hop ik dat alle goed is 😰😰
één maand geleden
Bij mij startte dat soort pijn ook rond 20 weken. Nu 22+5 en heb het nog steeds af en toe. De gyneacologe zei dat dit waarschijnlijk groeipijnen zijn , nog te vroeg voor bekkeninstabiliteit blijkbaar... ik heb wel al een voorschrift voor de kinesist gekregen. Het is bij mij een beetje beter sinds ik met een kussen tussen m'n benen slaap.
één maand geleden
Bij mij ook net hetzelfde tijdens het opstaan, liggen en zitten. Bij het plassen voel ik het ook. Dat is waarschijnlijk bandenpijn omdat de baarmoeder hard aan het groeien is. Dit is heel normaal volgens vroedkunde. Momenteel gaat het ietskes beter ik ben nu 22+3. De pijn is nu afwisselend dus valt mee.
één maand geleden
Ik heb al mandag voor een echo dan kun daar meer info en zoo weet hop ik da ...
Hopelijk krijg je goed nieuws! Veel succes, maak geen zorgen dat is bij iedereen verschillend. 🌸
één maand geleden
Reactie op Happymom1414
Hopelijk krijg je goed nieuws! Veel succes, maak geen zorgen dat is bij ied ...
Oo dankuwel 🥹❤️❤️🥰🥰🥰
één maand geleden
Reactie op Happymom1414
Hopelijk krijg je goed nieuws! Veel succes, maak geen zorgen dat is bij ied ...
Ik waas vandaag voor mijn 20 week echo en is alles goed met di baby en mijn placenta is vooran drm voele ik di baby niet maar op echo di bewege activ baby 👶 😅❤️❤️❤️
één maand geleden
Ik waas vandaag voor mijn 20 week echo en is alles goed met di baby en mijn ...
Ooh das heel goed ik ben blij voor je! 🤩