5 Reacties

3 maanden geleden

Heb hetzelfde ben 15 weken ik ga ervanuit dat alles goed ga maar heb pas een echo niet nu vrijdag maar vrijdag erna op 17 weken

3 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor, je voelt niets in de buik en bij momenten voel ik ook geen symptomen en dan voel ik me ook gewoon niet zwanger. Ik heb dan ook nog eens 2 miskramen gehad, dus is een hele onzekere periode. Heb je wel al je nipttest gehad en de resultaten ervan?

3 maanden geleden

Hier idem.. vandaag 14 weken en het maakt me gek. Voorgaande echo鈥檚 waren telkens goed en ook de niptest was ok茅, maar toch heb ik voortdurend dat knagend gevoel dat er misschien iets niet goed zou kunnen zitten. Ik heb enkele maanden voor die zwangerschap een miskraam gehad dus misschien daarom ook steeds diezelfde gedachtes. Maar anderzijds probeer ik mezelf ook te zeggen dat als er niets aan de hand is het ook gewoon allemaal goed kan zijn鈽猴笍

3 maanden geleden

Reactie op Laura199vier

Hier idem.. vandaag 14 weken en het maakt me gek. Voorgaande echo鈥檚 waren t ...
Ja hier ook , vorige zwangerschap was een miskraam vandaar 馃槚

3 maanden geleden

Ja hier ook , vorige zwangerschap was een miskraam vandaar 馃槚
Hey en hoeveel week was je toen je miskraam haat Om dat ik haat ook 3 miskram maar ik was alen 9week zoo maar. Nu ben ik 12week maar ik ben altijd bang dat iet gebeur en zoo 馃槰馃槹