9 Reacties
2 maanden geleden
Ik niet, toen de COVID uit brak was ik voor de 2e keer zwanger en helemaal geen last gehad. Ok heb toen 3 jaar geleden prik laten zetten anders konden we de eens niet meer makkelijk over.
2 maanden geleden
Ik wel. Ik laat me sowieso jaarlijks vaccineren. En vaccinatie tijdens de zwangerschap geeft bescherming zowel aan jou als aan je kleintje in je buik. Kan handig zijn die eerste maandjes na de bevalling. Alles van bescherming dat ik kan meegeven neem ik gretig mee.
Groetjes
2 maanden geleden
Reactie op Loria89
Ik wel. Ik laat me sowieso jaarlijks vaccineren. En vaccinatie tijdens de z ...
Idem hier! Ik heb letterlijk alle covid vaccins gehad tijdens de zwangerschap van de jongste en nooit ergens last van gehad ofzo.
Als je iets van ziektes kan vermijden, zou ik het doen, want je gaat verder vaak genoeg ziek zijn bij elk virusje dat ze meenemen uit de crèche ;). (En we willen onze kleintjes toch ook zoveel mogelijk beschermen, niet?)
2 maanden geleden
Het griep vaccin ga ik nemen net zoals kinkhoest maar corona niet -->> na de 2 en 3 spuit toen 2 x in zkh gelegen met covid en zware longontsteking.
2 maanden geleden
Ik ga enkel griep, heb nu net Covid doorgemaakt dus geen vaccin voor mij :)
2 maanden geleden
Topic over wel/niet vaccineren worden niet toegestaan. Dit omdat het zorgt voor veel onrust en ruzie op het forum. Ik zal dit topic dan ook sluiten. Vragen kun je stellen aan je gynaecoloog, huisarts of vroedvrouw.
Groetjes,
Marleen