62 Reacties

3 maanden geleden

12w1d en 3kg aangekomen. Mijn buikje zie je ook al echt… ik was super slank, kom van 52kg😨

3 maanden geleden

Nu 10w + 4d. Tot nu toe 1 kg.

3 maanden geleden

2 kg

3 maanden geleden

12w1d en 1 kg vermagert... ben wel niet extreem mager en de gyneacoloog zei er gisteren niets over...
Ik ben 3 kilo aangekomen

3 maanden geleden

Ik ben 12w3d en ben nog steeds 1 kg onder mijn startgewicht. Maar ik heb nog een heel actieve job (30 000 stappen/dag) en moet nog tot eind augustus werken, dus denk dat het daarom is.

3 maanden geleden

2kg en 13 weken ben wel al 3 weken stabiel

3 maanden geleden

12 weken 4 dagen en ik was afgevallen en nu nog steeds -0,5kilo onder gewicht vanaf ik wist dat ik zwanger was

Reactie op eve06

12 weken 4 dagen en ik was afgevallen en nu nog steeds -0,5kilo onder gewic ...
Goed in de gaten houden,

3 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Goed in de gaten houden,
Ja nog steeds misselijk. Af en toe gal 🫣 overgeven. Ondertussen eet ik wel beter. Fruit smaakt altijd.

Reactie op eve06

Ja nog steeds misselijk. Af en toe gal 🫣 overgeven. Ondertussen eet ik wel ...
Heb je al een smooty geprobeerd

3 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Heb je al een smooty geprobeerd
Neen nog niet. Misschien moet ik dat is beginnen maken

Reactie op eve06

Neen nog niet. Misschien moet ik dat is beginnen maken
Dit werkte bij mij super, om toch eten binnen te krijgen

3 maanden geleden

10 wkn + 2 dgn: 3 kilo afgevallen 🥲

3 maanden geleden

12 weken 3 dagen , 7kg vermagerd en ziet nog geen buik hopelijk snel verandering 🥹

3 maanden geleden

Morgen 12 weken en nog maar een halve kg bijgekomen, maar het lukt me maar niet om gezond te eten, alles waar ik zin in heb, eet ik ook

3 maanden geleden

13w2d maar heb mezelf nu wel al een week niet meer gewogen gezien ik op vakantie ben. Week geleden nog niets bij maar buikje begint wel echt duidelijk te worden, dat kan ik niet meer verstoppen. Na de reis weet ik dus niet of ik ga bijgekomen zijn van zwangerschap of eten😅🤣

3 maanden geleden

2,5 kg hier..

3 maanden geleden

Ik ben 12w+3d en was eerst afgevallen en nu terug gewoon mijn ‘start’gewicht - niets bijgekomen dus

3 maanden geleden

Met mijn gewicht voor de zwangerschap en nu op 9 weken ben ik 1.5kg afgevallen.