26 Reacties
4 maanden geleden
Zo ziet het er uit als je een tweeling krijgt. Maar vooral van de echo moment gaan genieten 鈽猴笍. Ik krijg donderdag mijn echo momentje weer
4 maanden geleden
Reactie op nennn
Oh spannend !!
Hier op 9w 2de echo
馃槏 ooh zo schattig
4 maanden geleden
Reactie op nennn
Oh spannend !!
Hier op 9w 2de echo
Lijkt net of die oogjes dichtknijpt 馃槤
4 maanden geleden
Reactie op LR鉂わ笍
Deze was op 8+4 鉂わ笍
Helaas hebben we geen hartje mogen horen met 8,5 weken van onze tweeling
4 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Helaas hebben we geen hartje mogen horen met 8,5 weken van onze tweeling
Echt?? Had je ook een inwendige echo? Ik had een inwendige en heb wel het hartje mogen horen. Zag dat je donderdag weer een echo hebt dus dan zal je het denk ik wel horen hoor 鉂わ笍
4 maanden geleden
Reactie op LR鉂わ笍
Echt?? Had je ook een inwendige echo? Ik had een inwendige en heb wel het h ...
Bij mij kan geen inwendige echo鈥檚 gemaakt worden, alleen uitwendig echo. Vond dit wel heel erg vreemd dat ze zei kan geen hartje laten horen, begon ik zorgen te maken. Als 1 baby is kan het wel en is het 2 kon het niet 馃 zo raar.
4 maanden geleden
Kreeg met 8,5 weken wel poging om 3D te krijgen.
4 maanden geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Bij mij kan geen inwendige echo鈥檚 gemaakt worden, alleen uitwendig echo. Vo ...
Ja dat is maar gek...
4 maanden geleden
Reactie op eve06
10 weken +1 dag
Haha, zie oogjes en mondje馃お leuke echo
4 maanden geleden
Reactie op LR鉂わ笍
En deze bij 10+1 鉂わ笍
Zo leuk zeg! Was dit bij de gynaecoloog of bij een pretecho? Wij hebben op 7W een echo gehad in het ziekenhuis en moeten terug gaan op 12W. Maar ik wil tussendoor precies nog eens gaan maar durf dat aan de gynaecoloog precies niet vragen om op 10W te komen en dan op 12W nog eens 馃き
4 maanden geleden
Zo leuk zeg! Was dit bij de gynaecoloog of bij een pretecho? Wij hebben op ...
Hahaha ik begrijp je hoor, duurde voor mij ook te lang馃槀 Wij hadden 21 juni eerste echo met 8+4 en de 2e echo is de 12 weken echo met nipt test 22 juli. Ik ben dus tussendoor (6juli) naar een pretecho bureau gegaan, met 10+1. Kostte 49 euro voor maar 15 min maar was het dubbel en dwars waard. Kreeg 60 foto's/filmpjes en is leuk om terug te kijken en toch wat geruststelling. Vooral in het begin als je symptomen ook op en af gaan dan is dat wel fijn vind ik.
4 maanden geleden
Reactie op LR鉂わ笍
Hahaha ik begrijp je hoor, duurde voor mij ook te lang馃槀 Wij hadden 21 juni ...
Ok茅 super! Dan ga ik volgende week toch ook al eens piepen voor een pretecho 馃き Heel erg bedankt voor je reactie 馃