9 Reacties

2 maanden geleden

Dat is zeker handig, maar niet ter vervanging van een buggy.

2 maanden geleden

Reactie op Jolieeen

Dat is zeker handig, maar niet ter vervanging van een buggy.
Hoe bedoel je ? Ik zou hem gebruiken tot ze 1 is , zie veel mensen deze gebruiken tot 1 jaar en dan overstappen naar een andere

2 maanden geleden

Hoe bedoel je ? Ik zou hem gebruiken tot ze 1 is , zie veel mensen deze geb ...
Een baby mag niet te lang in de maxi cosi liggen.. en dit is eigenlijk een maxi cosi op wieltjes.. dus dat is handig, om van de auto naar je huis te gaan bv.. maar niet om er uren mee rond te lopen. Je hebt naast dit ook een gewone buggy nodig…

2 maanden geleden

Reactie op Jolieeen

Een baby mag niet te lang in de maxi cosi liggen.. en dit is eigenlijk een ...
Ja daar ga ik hem ook effectief voor gebruiken. Wij reizen standaard met de auto en wandelingen duren geen uren. Prima voor waar ik hem voor zal gebruiken dus.

2 maanden geleden

Ja daar ga ik hem ook effectief voor gebruiken. Wij reizen standaard met de ...
Hoe minder lang hij in de maxi cosi ligt hoe beter …

2 maanden geleden

Zelfs de consumentenbond zegt het

2 maanden geleden

Geen ervaring mee, maar voor mij persoonlijk ook geen voorkeur, aangezien ik enkel de maxi Cosi wil gebruiken voor in de auto. Voor zelfs een korte wandeling of snel boodschappen doen zal ik een buggy gebruiken ipv de maxi Cosi

2 maanden geleden

Besef ook dat deze vrij laag is (als je zelf groot bent kan dit erg lastig zijn) en dat de wieltjes masief zijn (geen luchtbandjes, geen vering) en dat je kindje dus elk putje of steentje voelt. Dit naast de reeds nadelen. aangehaalde. Het is en blijft een autostoeltje. Rond een jaar worden kindjes gewoon te klein voor een draagbaar autostoeltje. Dus dan moet hij gewoon al weg. De meeste andere autostoeltjes kunnen ook vlot op een wandelwagen geklikt worden. En een kinderwagen met bak is ook handig als je ergens op bezoek gaat, je kindje heeft dan altijd een rustig slaapplekje bij (ze in de doona of ander autostoelje laten slapen is niet veilig)

2 maanden geleden

https://community.24baby.be/forum/geboorteclub-juni-2021/wat-is-jullie-ervaring-over-de-doona-autostoel-wagen-l5RoNY https://www.consumentenbond.nl/autostoeltje/doona