12 Reacties

één maand geleden

Borstvoedingbh zonder beugels!

één maand geleden

Amaai! Ik pas nog steeds in m'n BH's van voor mn zwangerschap... 🤔 Geen idee of dit nu abnormaal is... 🫣

één maand geleden

Ik heb er ook gekocht rond 20 weken (gewoon grotete cupmaat) en 2 weken later waren die alweer te klein 🙈 ik ben voor van die sportbh's gegaan die wat meerekken, daar kan ik langer mee door. Borstvoedingsbh koop ik dan nog wel.
Je kan mee groei bh kopen, want die heb ik toen ook gekocht en 2x gebruikt, eerste zwangerschap en bij de tweede zwangerschap.

één maand geleden

Ik heb momenteel een spacer beha met beugel voor werk en uitjes. Thuis draag ik zonder beugel. Laat je opmeten bij een speciaalzaak, de beha kost iets meer maar zó belangrijk

één maand geleden

Ik draag nog steeds mijn gewone bh's met een tussenstukje voor op de rug. Ik heb zware borsten en een voedingsbh doet voor mij echt niks. Ik ga ermee wachten tot als ik bevallen ben.

één maand geleden

Reactie op GlitterxGirl

Amaai! Ik pas nog steeds in m'n BH's van voor mn zwangerschap... 🤔 Geen id ...
Ik ook 😅😅😅

één maand geleden

Ik heb al snel een aantal meegroei voedingsbh’s gekocht, zit heel erg comfortabel. Uit gewone bh’s groei ik te snel uit.

Reactie op Vero9219

Ik draag nog steeds mijn gewone bh's met een tussenstukje voor op de rug. I ...
Ik heb ook nog altijd gewone bh aan, zonder verlengstuk

één maand geleden

Reactie op GlitterxGirl

Is heel normaal. Bij mijn 1e zwangerschap zijn m'n borsten zelf pas na de bevalling groter geworden. Nu bij m'n 2e weten ze precies sneller wat ze moeten doen 😆

Reactie op GlitterxGirl

Ik heb dit zelfde.

één maand geleden

Ik draag sinds mijn begin van de zwangerschap enkel en alleen nog sport BH’s. Die van de Zeeman zijn kei goed trouwens, alleen heb ik het gevoel dat ik die nu ook wel strakker beginnen te zitten maar voor de moment gaat het nog.