23 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben 17 weken en zwanger van mijn 3e en ik voel hem al een dikke 2 weken en gisteren heb ik het ook een klein beetje op camera kunnen vastleggen
Hoeft zeker geen zorgen te maken, van week 24 kan je ze beste voelen.

2 maanden geleden

Reactie op Rachelle1986

Ik ben 17 weken en zwanger van mijn 3e en ik voel hem al een dikke 2 weken ...
Dankjewel , heel geruststellend..

2 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Hoeft zeker geen zorgen te maken, van week 24 kan je ze beste voelen.
Oké 🥹.. laten we hopen dat het allemaal oke is

2 maanden geleden

Dankjewel , heel geruststellend..
Iedereen voelt het op een ander moment maar ook ik maak me nu nog steeds zorgen (miskraam gehad in maart van een tweeling)

2 maanden geleden

Reactie op Rachelle1986

Ik ben 17 weken en zwanger van mijn 3e en ik voel hem al een dikke 2 weken ...
Niet echt een antwoord waar ze om gevraagd heeft.

2 maanden geleden

Ik ben ook 18w1d en heb mn babytje ook nog niet echt gevoeld denk ik🙈

2 maanden geleden

18w3dagen ver en ik voel haar ook nog niet. Soms een kriebelende steek naar de schaamstreek toe (stampen op blaas?). Maar de plofjes dat iedereen omschrijft nog niet gevoeld. Enfin: soms heb ik een plofje en blijkt daarna van men darmen te komen (want dan moet ik een windje laten 🥲🤣).

2 maanden geleden

Reactie op 07feb2025

18w3dagen ver en ik voel haar ook nog niet. Soms een kriebelende steek naar ...
Hahah , ja ik voel ook soms iets maar kunnen mss mijn darmen zijn idd ,

2 maanden geleden

Reactie op Jolieeen

Ik ben ook 18w1d en heb mn babytje ook nog niet echt gevoeld denk ik🙈
Oké , ben dus niet alleen , hopelijk voelen we ons babietje snel !

2 maanden geleden

Hahah , ja ik voel ook soms iets maar kunnen mss mijn darmen zijn idd ,
Ja bij mij het zelfde, soms wel een steek maar niet echt zeker wat dat is. Nog 2 weekjes afwachten voor de 20w echo!

2 maanden geleden

Reactie op Jolieeen

Ja bij mij het zelfde, soms wel een steek maar niet echt zeker wat dat is. ...
Ja spannend!!

2 maanden geleden

De vroedvrouw had tegen mij gezegd dat het vanaf 20w normaal is om iets te voelen en we sowieso tegen 23w iets zullen voelen. En dat vrouwen die zeggen dat ze al veel eerder iets voelen, het vaak hun darmen zijn en daardoor denken dat ze de baby voelen. Dus vooral niet vergelijken met andere 😉 en als je je zorgen maakt, zou ik even polsen bij de vroedvrouw, zij kunnen je nog het beste geruststellen

2 maanden geleden

Reactie op 07feb2025

18w3dagen ver en ik voel haar ook nog niet. Soms een kriebelende steek naar ...
Ik heb de laatste dagen ook last van steken in mn schaamstreek, best hevig soms 🙈 zou eens moeten navragen aan mn vroedvrouw wat dat kan zijn. Sinds gisteren ook last van mn ribben, denk doordat alles aan de kant wordt geduwd 🙈😄

2 maanden geleden

Reactie op Fiie

De vroedvrouw had tegen mij gezegd dat het vanaf 20w normaal is om iets te ...
Mijn vroedvrouw zei identiek hetzelfde! Ze zei 16w als je heeeeeel veel geluk hebt, maar eigenlijk ten vroegste 20 weken en meestal zelfs pas 22 weken met volle zekerheid dat het de baby is en niet je darmen :)

2 maanden geleden

Ik ben morgen 19 weken en heb hem al gevoeld als ik in de zetel zat of in bed lag. Zo korte bewegingen / plofjes rechts onder mijn navel.

2 maanden geleden

Ik ben 17w en voel mijn kindje ook nog niet. Normaal pas vanaf 20w ten vroegste zei mijn gynaecoloog.

2 maanden geleden

Ik kan het voelen maar zeker nog niet zien, maak je zeker niet druk.

2 maanden geleden

Ik twijfel ook heel erg of ik onze dochter voel... Ik ben nu 19 w+2, eerste zwangerschap. Zijn het mijn darmen? Is het mijn blaas? Of wat bandenpijn? Of is het toch zij? Ik weet het niet! Ik maak me soms ook zorgen of alles oké is daarbinnen. En iets zien? Ik denk soms: ze ligt nu meer naar rechts of links want m'n buik ziet er anders uit. Of is dat een windje? 🙈Die twijfels... Denk dat dat erbij hoort... Hopelijk voelen we ze binnenkort heel duidelijk! ❤️

2 maanden geleden

Ik voel haar sinds 18w3d heel duidelijk. Eerst enkel in de avond als ik rustig op de bank zat, nu 19w ook doorheen de dag. Mijn man voelt het ook al als ik hem zeg waar hij zijn hand moet leggen.