16 Reacties
2 maanden geleden
Hier pas in december vanwege verhuis, maar liefste zou ik nu ook al beginnen. Bij mijn 2 oudste waren de kamers nu al klaar
2 maanden geleden
Reactie op Rachelle1986
Hier pas in december vanwege verhuis, maar liefste zou ik nu ook al beginne ...
Ja maar is ook weel vroeger denk ik ? Ik doe altijd rond 7 maand maar
2 maanden geleden
Wij moeten onze boven nog verbouwen dus er is zelf nog geen kamer 馃檲 tot nu nog geen stress maar als die gaat komen dan gaat het allemaal snel mogen gaan 馃槄 maar ik kijk er wel zooooo hard naar uit!
2 maanden geleden
Ik denk dat ik vanaf 20 weken echt aan de slag ga met baby spullen inslaan. Ik heb het eerlijkgezegd nog niet gedaan... ik twijfel over vanalles. Maar mijn man heeft al gezegd om baby kamer leeg te maken. Dus zodra die leeg ik gaan we spullen voor de baby kamer inslaan. Ik weet al wel wat ik wil. ^^
2 maanden geleden
Reactie op 1995vantje
Wij moeten onze boven nog verbouwen dus er is zelf nog geen kamer 馃檲 tot nu ...
Hier net hetzelfde.
De eerste periode zal ze gewoon bij ons slapen.
2 maanden geleden
Reactie op Eveline2011
Hier net hetzelfde.
De eerste periode zal ze gewoon bij ons slapen.
Hier gaan we voor een co-sleeper gaan en hopelijk geraakt de babykamer af! Onze eigen slaapkamer moet op hetzelfde verdiep ook nog in orde gesteld worden, nog heel veel verbouwingswerken helaas. Maar de kans is groot dat we tijdelijk in de living slapen, gelukkig groot genoeg en die zal net gerenoveerd zijn 馃檲 ik vind het gek dat ik er best nog rustig onder kan blijven terwijl ik hier anders echt super voor zou stressen!
2 maanden geleden
Reactie op 1995vantje
Hier gaan we voor een co-sleeper gaan en hopelijk geraakt de babykamer af! ...
Hier ook geen stress, komt goed. Gezellig je kleintje de eerste periode dichtbij, dat is het enige dat ze nodig hebben. De rest komt wel 馃
2 maanden geleden
Reactie op LSteurs
Ik ben al volop bezig 馃グ
Oh little dutch. Geweldig he! Wij zijn ook fan. Welke kleur verf is het exact? Wij zijn nog over onze tint groen aan het twijfelen.
2 maanden geleden
Wij gaan zo rond november-december de babykamer doen. Eerst schilderen en dan bemeubelen enzo. Voorlopig nog aan het rondkijken hier en daar welke babykamer het gaat worden 馃グ je hebt tijd! Of beter, je moet het doen wanneer jij ermee wilt beginnen馃槆
2 maanden geleden
Ik ben bijna 21 weken zwanger en ik heb al een babykamer besteld van paradisio in Sint-Niklaas. Deze gaat midden oktober geleverd worden. We gaan niet schilderen ofzo tis eigenlijk niet nodig.