9 Reacties

één maand geleden

Nu ben ik 106kl 😰😰

één maand geleden

Nu ben ik 106kl 😰😰
Hoeveel zijde bijgekomen momenteel en hoeveel weken ben je

één maand geleden

Reactie op prisjj

Hoeveel zijde bijgekomen momenteel en hoeveel weken ben je
Ik ben 21 week en 7 kl bij gekomen

één maand geleden

Ik ben 21 week en 7 kl bij gekomen
Nee nee is meer dan 7 kl denk ik normal ben ik 97 kl dan 106kl

één maand geleden

Nee nee is meer dan 7 kl denk ik normal ben ik 97 kl dan 106kl
En wa zegt u gyneacoloog? Opzich kan 7 kg wel nog zelf iets meer... ma ik snap daje u zorgen maakt omdat ge al wat extra hebt... ik heb gehoord dat personen die borstvoeding geven hun kilo's vlugger kwijt geraken en eventueel meer... ik heb 3j geleden een maagverkleining gedaan kwam van 107.. naar 52 nu nog maar 5 kg bijgekomen ma ik kwam ook helemaal nimeer aan voor de zwangerschap ik had daar wel schrik voor.. kan u ni echt tips geven omda het ook mijn eerste kindje is ma ik versta u schrik

één maand geleden

Hier ook op 97kg begonnen aan m'n zwangerschap en ondertussen is er ook al 10kg bij. Ik heb pcos en insuline resistentie dus gezien ik nu niet meer op m'n eten let zoals voordien is dat niet abnormaal... Heb ook geen last gehad van misselijkheid waardoor ik ook niet eerst paar kilo's kwijt ben geraakt. Ik zie na de bevalling wel wat ik doe. Eerst genieten van ons wondertje want met pcos was dat niet van zelfsprekend dat ik natuurlijk zwanger ging kunnen worden. Nadien wslk naar de diëtiste terug die me vorig jaar ook heeft begeleid. Loslaten is de tip!

één maand geleden

Ik had zelf ook PCOS en moest afvallen om zwanger te kunnen worden. En heb alles geprobeerd om af te vallen en uiteindelijk ben ik toch 15 kilo afgevallen en ben ik gelukkig natuurlijk zwanger geworden. En ben het na mijn zwangerschap ook opnieuw van plan. Mijn tip dat ik kan geven is vooral veel bewegen (dagelijks). Elke dag deed ik homeworkouts voor de tv (heeft me enorm geholpen), gezonder eten en geen snoepgoed,koekjes, etc. en ook minder eten (kleinere porties, tweemaal per dag eten ipv 3). En wat ook helpt mocht je een smartwatch bijhebben je stappen bijhouden. Minimum elke dag 6.000 stappen. En dan vooral geen druk en je lichaam de tijd geven om af te vallen.

één maand geleden

Ik was tijdens mijn eerste zwangerschap rond de 16 a 18 kg bijgekomen. Wist mijn exact startgewicht niet meer. Na de bevalling was er al 7 kg af. Dan door borstvoeding ook nog 5 kg. Ik ben daarna heel gezond beginnen eten onder begeleiding van een diëtiste. Dan is de rest er ook af gegaan. Heb mij lang slecht gevoeld en dik gevoeld. Als ik daar nu op terug kijk, heb ik daar wel spijt van. Want gewicht is maar een nummer op de weegschaal. Eerst een gezond kindje op de wereld zetten en al de rest volgt daarna wel!! We zouden daar eigenlijk helemaal niet bezig mee moeten zijn en moeten genieten. Natuurlijk niet elke dag naar de McDonald's gaan fso, maar het is logisch dat er tijdens de zwangerschap veel kg's bijkomen he! Ik ben nu ook al een 8 kg bij ongeveer op 23 weken. Niet te veel zorgen over maken en heeeeeel hard genieten van deze periode!😘

één maand geleden

Ik ben telkens -10 kg gegaan vanaf mijn startgewicht meteen na de zwangerschappen, je moet niet vergeten dat je enorm veel gewicht mee draagt.( baby,vocht, moederkoek, bloed,…) er gaat ineens wel wat af gaan in de eerste weken. Proberen gezond te eten, ik hou ook altijd bij wat ik eet dit helpt voor mij wel. En je lichaam wordt nooit zoals van te voren, bij mijn zijn er nadien altijd wel wat kilo’s terug aangekomen die blijven plakken. Maar je nu al zorgen maken zou ik niet doen, want er gaat echt wel wat gewicht af gaan.