11 Reacties

4 maanden geleden

K voel soms wel eens ''plofjes'' maar durf er nog niet volledig vanuitgaan dat t schopjes zijn ben zelf 11+6w wel 3e zwangerschap

4 maanden geleden

Ook tweede zwangerschap en rond 11w+4 voor eerst iets gevoeld waarvan ik dacht dat het de baby was. Sindien heb ik het om de paar dagen gevoeld. Voelt alsof er kleine luchtbelletjes ploffen in m'n onderbuik. Is heel subtiel.

4 maanden geleden

Ik ben nu 11 weken en 2 dagen en voel ook net plofjes met momenten ( tweede zwangerschap)

4 maanden geleden

Ja alsof er wat in je buik rond vliegt was ook maar heel eventjes, en het domme is kan me het gevoel niet meer herinneren van me vorige 🤣

4 maanden geleden

Awel ik heb dit vandaag voor het eerst gevoeld toen ik plat op de bank lag 🥰 ben nu 11w4 Bij mijn vorig zoontje 2de zwangerschap voelde ik ook alles veel vroeger dan mijn eerste. Dat was vooral een gekriebel gevoel 🥰🥰

4 maanden geleden

Reactie op nennn

Awel ik heb dit vandaag voor het eerst gevoeld toen ik plat op de bank lag ...
Zo’n fijn gevoel is dat he, heb het zo gemist. Alleen weet ik dus niet zeker of het de baby was, dacht misschien me darmen ofzo maar was echt 10 min dat voel en het ging en kwam weer
Ik had het vorige week voor het eerst gevoeld, en vandaag weer. Als of de kleine me aan troosten was. Door even schopjes te geven van ik ben er nog wel, en ben zwanger van 3e en 4e kindje (haha, tweeling)

3 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ik had het vorige week voor het eerst gevoeld, en vandaag weer. Als of de k ...
Aaawh 😍😍

Reactie op OB.LINA

Aaawh 😍😍
Heb van die momenten dat ik het even niet meer zie zitten, dan krijg ik een klein schopje,

3 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Heb van die momenten dat ik het even niet meer zie zitten, dan krijg ik een ...
Dat is zoooo schattig, de liefde die van je kinderen krijgt. is echt bijzonder en het mooiste fijnste gevoel oooit. Zelf nu al in de buik 🥰

Reactie op OB.LINA

Dat is zoooo schattig, de liefde die van je kinderen krijgt. is echt bijzon ...
Zeker, en gemis van 2 andere kinderen is zo ontzettend zwaar, en verdrietig, dat deze 2 zeggen komt goed