53 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Ann9014

een gynaecoloog mag zo'n uitspraken niet maken zeker niet voor kortademighe ...
sowieso, ben zelf niet te vinden voor inleiden, liever dat het vanzelf op gang komt

9 maanden geleden

Ik ben uitgerekend 21/2. Morgen controle bij de gynaecoloog 💙

9 maanden geleden

🙋‍♀️ uitgerekend voor 26/2 maar ons mannetje mag stilaan komen hoor! Laats ...
zelfde datum hier en las in een ander topic dat je water gebroken was, succes! ben jaloers haha

9 maanden geleden

Reactie op Ann9014

zelfde datum hier en las in een ander topic dat je water gebroken was, succ ...
inderdaad, maar onze kleine man laat nog altijd op zich wachten 🙈 bijna 20 uren verder en geen ontsluiting..

9 maanden geleden

inderdaad, maar onze kleine man laat nog altijd op zich wachten 🙈 bijna 20 ...
ik heb sinds 17h voorweeën die heel krachtig zijn... vorige bevalling was rond de 40h . wat denk je om ter eerste 😂 succes daar 💜

9 maanden geleden

Uitgerekend op 29/02 🥴 maar volgens de gyneacoloog gaan we op 39 weken inleiden omdat ik bloedverdunners krijg. Ik heb de laatste dag ervoor gekozen dus de 27/02 😃 hopelijk komt de weeen vanzelf. Heb al 1 cm ontsluiting 🤞🏽 en al een maand veel voorweeen (btw 3de kindje)

9 maanden geleden

Reactie op Ann9014

ik heb sinds 17h voorweeën die heel krachtig zijn... vorige bevalling was r ...
hahah 🤣 bedankt! Ondertussen 1,5 cm opening na 31 uren verder, extra weeënopwekkers gekregen nu via infuus.. Normaal zal hij er tegen de late namiddag/vooravond zijn 🤗

9 maanden geleden

hahah 🤣 bedankt! Ondertussen 1,5 cm opening na 31 uren verder, extra weeën ...
🎉🎉 ik vrees dat je gaat winnen ik ga zo naar de gynaecoloog vertrekken voor controle alles is weer stilgevallen, hopelijk vallen de weeën opwekkers mee

9 maanden geleden

Zijn er ook mama’s die nog niets voelen van voorweeën of tekenen dat het bijna zover is of ben ik de enige? (Behalve de blauwe plek gevoelens maar ook dat pijntje is bijna over) Onze watermeloen voel ik wel en veel 🥰

9 maanden geleden

Vandaag 39 w en op controle geweest nog niets van opening dus ze kon ook niet strippen. Volgende week 27/2 ben ik 40 weken en dan ging ze nog eens proberen ( 2 de kindje ) en anders op 41 weken inleiden.

9 maanden geleden

Reactie op Foundtheloveofmylife

Zijn er ook mama’s die nog niets voelen van voorweeën of tekenen dat het bi ...
Idem hier! Uitgerekend voor 27/2 en nog geen voortekenen tot nu toe (2de kindje). Ik wacht geduldig af 😉

9 maanden geleden

Vandaag 39+1 en uitgerekend voor 27/2. Heb wat last van voorweeën af en toe, baarmoederhals is verweekt en baby is ingedaald. 3 maart zouden we een inleiding hebben moest hij niet spontaan komen ☺️ Ik lees hier heel veel uitgerekende datums zoals de mijne, haha 😆

9 maanden geleden

Reactie op Foundtheloveofmylife

Voor 25/02, maar heb nergens tekenen van “vooruitgang” alsof ik nog “een ma ...
Hier is het ons tweede kindje en de gynaecoloog zei ook niet uit zichzelf wanneer er zou ingeleid worden ofzo. Dit hebben wij vandaag zelf gevraagd en besproken met haar. Bij ons staat er ook nog geen monitoring gepland. Dit wordt pas besproken als je naar de gynaecoloog gaat op/rond je uitgerekende datum. Dan ga je om de paar dagen aan de monitor als je tegen dan nog niet bevallen bent 😊

9 maanden geleden

Reactie op Glynnis

Uitgerekend op 25/02, al een goeie 3 weken last van voorweeën, maar voor de ...
Even benieuwd hoe het verloopt bij je, als dat ok is. Met dat we dezelfde datum hebben 😉 hier nog steeds geen teken van, dinsdag eerste monitor sessie voorzien.

9 maanden geleden

uitgerekend voor vandaag 🫠 1,5 werk heftige voorweeën maar ze zit nog steeds te relaxen in de buik

9 maanden geleden

Reactie op Ann9014

uitgerekend voor vandaag 🫠 1,5 werk heftige voorweeën maar ze zit nog stee ...
Oh spannend ! Ik morgen uitgerekend en nog nergens last van gehad 🫣

9 maanden geleden

Woensdag 28/02 uitgerekend. 4cm maar de weeën zetten niet door. Zo frustrerend. 🙈 Veel succes allemaal! 💕

9 maanden geleden

Reactie op Ann9014

uitgerekend voor vandaag 🫠 1,5 werk heftige voorweeën maar ze zit nog stee ...
Veel courage, ik begin stilletjesaan benieuwd te worden naar hoe het voelt om (voor)weeën te hebben 🫣 Maar zie het niet zitten indien alles in gang gezet zal worden, want heb nu al verscheidene keren gelezen dat dit pijnlijker is omdat alles in 1 trek gebeurd….

9 maanden geleden

Uitgerekend op 22/2 maar nog steeds geen baby. Ik dacht weeen te hebben maar zetten niet door, dus we lopen thuis maar wa verder rond 🙄😅

9 maanden geleden

Reactie op Lindsaydevon

Oh spannend ! Ik morgen uitgerekend en nog nergens last van gehad 🫣
Komt wel goed hè, hier vandaag eerste dag overtijd en ook nog steeds niets, maar echt niets. Doet een beetje raar… lukt het om geduldig te blijven? 🙂