53 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Ann9014
zelfde datum hier en las in een ander topic dat je water gebroken was, succ ...
inderdaad, maar onze kleine man laat nog altijd op zich wachten 🙈 bijna 20 uren verder en geen ontsluiting..
9 maanden geleden
Reactie op Ann9014
ik heb sinds 17h voorweeën die heel krachtig zijn... vorige bevalling was r ...
hahah 🤣 bedankt! Ondertussen 1,5 cm opening na 31 uren verder, extra weeënopwekkers gekregen nu via infuus.. Normaal zal hij er tegen de late namiddag/vooravond zijn 🤗
9 maanden geleden
Zijn er ook mama’s die nog niets voelen van voorweeën of tekenen dat het bijna zover is of ben ik de enige? (Behalve de blauwe plek gevoelens maar ook dat pijntje is bijna over) Onze watermeloen voel ik wel en veel 🥰
9 maanden geleden
Vandaag 39 w en op controle geweest nog niets van opening dus ze kon ook niet strippen. Volgende week 27/2 ben ik 40 weken en dan ging ze nog eens proberen ( 2 de kindje ) en anders op 41 weken inleiden.
9 maanden geleden
Reactie op Foundtheloveofmylife
Voor 25/02, maar heb nergens tekenen van “vooruitgang” alsof ik nog “een ma ...
Hier is het ons tweede kindje en de gynaecoloog zei ook niet uit zichzelf wanneer er zou ingeleid worden ofzo. Dit hebben wij vandaag zelf gevraagd en besproken met haar. Bij ons staat er ook nog geen monitoring gepland. Dit wordt pas besproken als je naar de gynaecoloog gaat op/rond je uitgerekende datum. Dan ga je om de paar dagen aan de monitor als je tegen dan nog niet bevallen bent 😊
9 maanden geleden
Reactie op Glynnis
Uitgerekend op 25/02, al een goeie 3 weken last van voorweeën, maar voor de ...
Even benieuwd hoe het verloopt bij je, als dat ok is. Met dat we dezelfde datum hebben 😉 hier nog steeds geen teken van, dinsdag eerste monitor sessie voorzien.
9 maanden geleden
Reactie op Ann9014
uitgerekend voor vandaag 🫠 1,5 werk heftige voorweeën maar ze zit nog stee ...
Oh spannend ! Ik morgen uitgerekend en nog nergens last van gehad 🫣
9 maanden geleden
Reactie op Ann9014
uitgerekend voor vandaag 🫠 1,5 werk heftige voorweeën maar ze zit nog stee ...
Veel courage, ik begin stilletjesaan benieuwd te worden naar hoe het voelt om (voor)weeën te hebben 🫣
Maar zie het niet zitten indien alles in gang gezet zal worden, want heb nu al verscheidene keren gelezen dat dit pijnlijker is omdat alles in 1 trek gebeurd….
9 maanden geleden
Reactie op Lindsaydevon
Oh spannend ! Ik morgen uitgerekend en nog nergens last van gehad 🫣
Komt wel goed hè, hier vandaag eerste dag overtijd en ook nog steeds niets, maar echt niets. Doet een beetje raar… lukt het om geduldig te blijven? 🙂