53 Reacties
9 maanden geleden
Ben uitgerekend voor morgen,
Maar we vermoeden dat hij gaat wachten tot de keizersnede donderdag.😅
9 maanden geleden
Ook uitgerekend op 27/2 maar woensdag een geplande keizersnede. Spannend!
9 maanden geleden
Reactie op nidavelir92
Ben uitgerekend voor morgen,
Maar we vermoeden dat hij gaat wachten tot de ...
Indien hij/ zij voor donderdag komt, is het dan ook een keizersnede? Ik vind het idee van onze keizersnede best spannend. Hoe voelt dit voor jou als ik dit mag weten 🙈?
9 maanden geleden
Reactie op Glynnis
Uitgerekend op 25/02, al een goeie 3 weken last van voorweeën, maar voor de ...
Hier ook dinsdag terug monitor en ook al sinds begin februari last van voorweeën. 🙈 Maar volgens gynaecoloog zou ze nog wat moeten indalen.. Khoop echt zo hard dat ze snel komt! 🤞Wanneer wordt er bij jou iets concreet afgesproken?
9 maanden geleden
Neen dan is het gewoon, dit is doordat ik 8j geleden al een keizersnede heb gehad van mijn tweeling en als ze mijn weeen opwekken is dit gevaarlijk voor mijn litteken( kans op.scheuren).
Dus naar mijn gevoel wil ik liever gewoon bevallen voor de ervaring mee te maken maar als het niet zo is dan is het ook goed.
9 maanden geleden
Reactie op nidavelir92
Neen dan is het gewoon, dit is doordat ik 8j geleden al een keizersnede heb ...
Ik duim mee voor jullie! ☺️
9 maanden geleden
Reactie op XAshX
Hier nog op de mini aan het wachten. Uitgerekende datum is 22/2. Voor wanne ...
Voor 25/02, maar heb nergens tekenen van “vooruitgang” alsof ik nog “een maand” zou kunnen doorgaan.
Ik lees ook dat er bepaalde mama’s al iets ingepland hebben staan, maar ook hierover heeft mijn gynaecologe nog niets gezegd.
Ook geen monitoring.
En de volgende afspraak is 2 dagen voor de uitgerekende datum.
Ik vind het soms wel heel vreemd, dat er voor velen al een b-plan is of een opvolging en in mijn geval, nada.
(Ik ken natuurlijk jullie persoonlijke verhaal niet en mss is er wel een reden waarom het dan wel al met een “aangepaste mouw” is)
9 maanden geleden
Reactie op Foundtheloveofmylife
Voor 25/02, maar heb nergens tekenen van “vooruitgang” alsof ik nog “een ma ...
En ik dacht dat het bij mij al mis ging. Vanwaar ben je? Had je op voorhand een soort van algemene planning (met aantal weken en onderzoeken) mee gekregen?
Bij ons is het normaal de bedoeling dat je op 38w half uur monitor en echo krijgt. Op 39w terug half uur monitor (indien eerste kindje). En dan op 40w terug half uur monitor en echo.
9 maanden geleden
Reactie op XAshX
En ik dacht dat het bij mij al mis ging. Vanwaar ben je? Had je op voorhand ...
Een blad met alle afspraken. Dat heb ik ontvangen. Verder niets. Regio west Vlaanderen en een eerste baby.
9 maanden geleden
Reactie op XAshX
Hier ook dinsdag terug monitor en ook al sinds begin februari last van voor ...
Van mij is ze wel al ingedaald, maar los van de voorweeën nog niets anders. Gynaecoloog wou wel aan 38a39 weken kijken om in te leiden, omdat k enorm veel last heb van kortademigheid. Maar had liever dat ze vanzelf kwam, weet dan tenminste dat ze er ook echt klaar voor is 🙈. Ben van m'n oudste ingeleid geweest, en vond het eigenlijk maar niets. Dus hoop dat het vanzelf begint.. 😅🙈
9 maanden geleden
Reactie op XAshX
Bij ons zit dit achteraan het opvolgingsboekje van kind en gezin dat we in ...
Het boekje heb ik ontvangen, maar is er nooit iets in genoteerd geweest.
En een blad zoals op de foto, nooit gekregen. 🫣 enkel de datums en uur met de gynaecologie afspraken.
Moeilijk om nu nog te veranderen van ziekenhuis zeker. 😶
9 maanden geleden
Reactie op Foundtheloveofmylife
Het boekje heb ik ontvangen, maar is er nooit iets in genoteerd geweest.
En ...
Noteren ze dan jouw gegevens ergens anders? Of enkel digitaal? 🙈 In dit boekje wordt telkens bloeddruk, ligging van baby, toestand mama,… genoteerd. Daarnaast hebben we ook nog wel een digitaal verslag.
9 maanden geleden
Reactie op Glynnis
Van mij is ze wel al ingedaald, maar los van de voorweeën nog niets anders. ...
een gynaecoloog mag zo'n uitspraken niet maken zeker niet voor kortademigheid... ben het zo beu te lezen hier hoeveel er gepusht wordt voor inleiden enz... als je het nog kan volhouden laat het dan zeker natuurlijk gebeuren
9 maanden geleden
Reactie op XAshX
Noteren ze dan jouw gegevens ergens anders? Of enkel digitaal? 🙈 In dit bo ...
Enkel digitaal, maar ook daaromtrent heb ik nog niets van ontvangen of ingekeken. Mss moet ik dat zelf vragen om te verkrijgen en gebeurt het niet automatisch 🧐
9 maanden geleden
🙋♀️ uitgerekend voor 26/2 maar ons mannetje mag stilaan komen hoor! Laatste check-up was er nog niks aan de gang dus nu alle middeltjes aan het proberen om de bevalling op te wekken 🤣