37 Reacties
7 maanden geleden
Wat voor fles gebruik je? Ik ben overgestapt op een d'r browns omdat dat tuutje echt helpt om lucht tijdens t drinken te verminderen waardoor er ook minder kans op reflux en krampen is.
7 maanden geleden
Wij gebruiken ook Nan Complete Comfort en heel tevreden van! Wel opletten: de dr. Brown's flessen werken dus goed tegen krampen, maar die spenen zijn te klein voor de voeding, want nan is iets dikker dan andere voeding. Wij gebruiken Lansinoh flessen met speen 3. Heb ook goede dingen gehoord over de Mam flessen in combinatie met deze voeding maar nog niet geprobeerd.
7 maanden geleden
Reactie op TessahS
Wij gebruiken ook Nan Complete Comfort en heel tevreden van! Wel opletten: ...
Onze vroedvrouw raadt de Nan Complete Comfort ook aan (maar eerst nog even afspraak osteopaat afwachten).
Als ik op Nan Complete Comfort google, kom ik bij Nan ExpertPro Complete uit. Is dit dezelfde?
7 maanden geleden
Reactie op XAshX
Onze vroedvrouw raadt de Nan Complete Comfort ook aan (maar eerst nog even ...
Klopt! Eén tip: online bestellen is vaak goedkoper dan bij de apotheker. Scheelt soms bijna €5/pot dus zeker de moeite waard! Verschiet trouwens niet van de stoelgang, die wordt groen ;-)
7 maanden geleden
Wij hadden omwille van te harde stoelgang Omneo 1 van Nutrilon. De stoelgang was bijna instant beter. Wegens te felle reflux toch volledig omgeschakeld naar AR melk. De stoelgang is goed gebleven. Ze heeft nog krampjes, maar die zijn niet erger geworden sinds de omschakeling
7 maanden geleden
Reactie op R2024
En is de reflux beter nu?
Ja, veel beter. Verwacht geen wonderen, hé. Onze dochter is nog maar een kleine 6 weken, dus het is normaal dat die maagklep nog niet perfect werkt. Idem voor de darmen trouwens. Maar ze gaf over en ik kon geen pamper meer doen zonder dat er melk van drie uur ervoor terug kwam en dat is allemaal over. Bijna geen pijnsymptomen meer ook. Steekt haar tong niet meer uit en ruikt niet meer zuur uit de mond. Enkel soms nog eens een natte boer. Maar ook dat is normaal, want die pap wordt pas in de maag dikker (of in de fles als je de fles te lang laat staan of je kindje ni vlot drinkt 😅)
7 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Ja, veel beter. Verwacht geen wonderen, hé. Onze dochter is nog maar een kl ...
Hier is het net hetzelfde met de vorige melksoort. Als ze nu nog wat weergeeft is dit heel minimaal in vergelijking met wat het was of het is zelfs enkel maar wat kwijl.
7 maanden geleden
Reactie op jasmyn
Wij gebruiken ook de Omneo en merken dat ze ook minder teruggeeft door de d ...
Welke flesjes en speen gebruik je ? Met de dikkere voeding komt er uit onze mam met kleinste speen of lansinoh met speen xs en s amper tot niks uit nu .. hadden met de Nutrilon profutura hier geen probleem mee
7 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Wij hadden omwille van te harde stoelgang Omneo 1 van Nutrilon. De stoelgan ...
Welke flesjes en speen gebruik je ? Met de dikkere voeding komt er uit onze mam met kleinste speen of lansinoh met speen xs en s amper tot niks uit nu .. hadden met de Nutrilon profutura hier geen probleem mee