12 Reacties
3 maanden geleden
Ik herken ook enkele dingen 😅
- hier wil hij ook bijna niet meer op zijn rug liggen, zelfs in zijn wieg vd buggy draait hij altijd naar zijn buik (en dan dat hoofdje in de lucht, best grappig om te zien)
- als hij dan toch eens even op zijn rug ligt dan is hij met zijn 2 voetjes samen aan het stampen op de grond
- hij gooit graag alles op de grond en kan dan al heel ‘deugenieterig’ kijken
- ziet tijdens het slapen alle hoeken van het bed
- als hij mijn haar te pakken kan krijgen dan trekt hij er op los
3 maanden geleden
Reactie op NikkiMax
- hier wil hij ook bijna niet meer op zijn ...
Haha herken ik ook, haren trekken, alles op de grond gooien (wel 10 keer na elkaar). Als hij op zijn rug ligt speelt hij met zijn 2 voeten tegelijk. Maar hij rolt alle kanten op als hij op de speelmat ligt. We gebruiken ook al een tijdje de buggy want draagmand vond hij niet leuk meer. Hij wil altijd alles zien
3 maanden geleden
Reactie op NikkiMax
- hier wil hij ook bijna niet meer op zijn ...
Haha dat op de grond gooien!
Ik heb bijna alles vast gehangen met van die schakelringen omdat ik zo zat werd van alles steeds op te moeten rapen 🙈
Wat dingetjes die David doet:
- overal op kloppen met zijn vuistje
- alles wat glimt (ijzer, folie, de douchekop..) wil hij pakken
- 'aarrgghh' geluiden maken als een zombie
- billetjes in de lucht als een soort downward dog
- kaka altijd ' ochtends gelukkig 😅
- zelf het lepeltje willen vasthouden maar vervolgens gefrustreerd raken omdat hij zelf nog niks er op kan doen. Dit begint best lastig te worden want ik moet echt zijn armen in bedwang houden als ik hem nu eten geef 😬
3 maanden geleden
Reactie op NikkiMax
Gillen/krijsen jullie kindjes ook zoveel ? 😅 (op zo’n hoge toon)
Om te la ...
Ooh jaa 🫣
3 maanden geleden
Blij deze dingen te lezen
Dan ben je er soms niet alleen mee 😅..
De kaka gebeurde hier in geen 6m ‘s nachts, we gingen vorige week 1 nachtje op hotel , je raad het. Hij lag nog maar net te slapen en ik rook het al.. Het was op die warme 30 graden dag 😮💨🤣..
Geen klein dim licht op de kamer. Al het gerief lag overal in de baby tas , eer ik de pamper von en zag .. was zo typisch ( expres 😅) zou je denken dat hij nu wel kaka deed ‘s nachts 🤦🏽♀️
- fles drinken loopt hier sinds maand 3 al zonder veel stil zitten ( alleen maar erger aan het worden 🫣 )
- krabt vooral aan zichzelf ( oor - hoofd - enkeltjes 😔 )
- slaapt in een bedje waar hij gelukkige 360 graden kan ronddraaien iedere nacht 😅
- wilt kruipen maar heeft de kracht nog niet dus valt met zijn gezicht op z’n matras en krijst omdat het nog niet lukt.
- brabbelt erop los, maar is moeilijk te onderscheiden of hij boos / blij / of moe.. het verandert van sec tot sec. 😵💫🫣
- verveelt zich snel want hij wilt meer dan hij kan.
- vele spullen de grond opgooien soms lijkt het express 🤓
3 maanden geleden
Hier standaard bellen blazen met fruitpap in z'n mond 👌🏻...
En zó lang voor en achteruit duwen dat hij bij het speelgoed van grote zus komt! Want hey, dat is zeker leuker!
Z'n broer en zus 'opeten'. Het hangt tussen knuffelen en kopstoten in wat er gegeven wordt, met een royale portie slijm... en liefde!