12 Reacties

10 maanden geleden

Ik twijfelde ook welke merk en producten ik wou kopen en zocht ook veel op internet, uiteindelijk heb ik Galenco gekocht, zeepje voor lichaam, lichaamsmelk, een lotion voor het gezichtje te beschermen en nog een paar dingetjes, Galenco is anti-allergie is ook niet met parfum en word ook gebruikt in ziekenhuizen, ik heb mijne in kruidvat gehaalt maar je kan ze ook in de apotheek halen, de reden waarom ik ze in kruidvat gehaalt heb was omdat er actie was😅

10 maanden geleden

Ik heb van Kruidvat simpele wasgel, haarlotion, huidolie, zinkzalf en talkpoeder. Daarbij heb ik nog liniment en cold cream, en bepanthen baby creme. Die laatste zou ook goed zijn voor je tepels. En dan heb ik altijd wel bioamandelolie in huis. Ik ben wel fan van de kruidvat producten en gebruik ook veel voor mezelf. Juist omdat ze zo goedkoop en basic zijn, bevatten ze vaak heel weinig extra. Bioproducten kunnen bijvoorbeeld vaak etherische olie bevatten wat dan wel natuurlijk is maar toch irritatie kan veroorzaken.

10 maanden geleden

Wij gebruiken nu voor onze zoon zowat vanalles: Kruidvat, Nivea, Naïf, Zwitsal en Mustela. Eigenlijk van alle producten tevreden. Wij voorzien extra: dermocrem of een andere zalf voor de billetjes, fysiologisch water, gaas voor de oogjes te reinigen, thermometer en talkpoeder.

10 maanden geleden

Wij gebruiken Galenco voor in bad. Aangezien ons zoontje een gevoelige (atopische huid) heeft gebruiken we voor lichaam en armen ook La Roche-Posay Lipikar en voor de beentje degene met urea in en géén badolie meer. Maar dus, als basics (wat we het eerste jaar deden): - Galenco badolie - Galenco waslotion - Galenco lichaamsmelk - Galenco cold cream (vooraleer we buiten gaan bij koud weer, om de wangetjes te beschermen) - veel hydrofiele washandjes - 4 badcapes - borsteltje - nagelknipperset - tandenborstel en tandpasta

10 maanden geleden

Ik neem een kraampakket in het ziekenhuis en begin daar... Ik zie het ook allemaal niet en het is ook ons eerste kindje. Ik probeer niet op te gaan in de merken enzo,... en dan soms denk ik als ik goedkoop ga, is het ook niet goed. Dus: kraampakket :-)

7 maanden geleden

Ok, na 2 maanden met een baby kan ik concluderen dat Kruidvat en Galenco mijn favoriete merken zijn voor verzorgingsproducten. Mijn minst favoriete producten zijn die van Naïf 😅Dus wat mij betreft zeker niet het geld waard!

7 maanden geleden

Na bijna 2 maanden hebben wij enkel nog maar het volgende gebruikt: - wasgel la roche-posay (van ziekenhuis meegekregen) - herstellende balsem la roche-posay (van ziekenhuis meegekregen) - rodebilletjeszalf Bepanthen

7 maanden geleden

Reactie op NikkiMax

Na bijna 2 maanden hebben wij enkel nog maar het volgende gebruikt: - wasge ...
Hoe heet de herstellende balsem? Is dit cicaplast? ☺️

7 maanden geleden

Kraampakket van mustela genomen in het ziekenhuis. Zeer tevreden van

7 maanden geleden

Reactie op leen456

Hoe heet de herstellende balsem? Is dit cicaplast? ☺️
Inderdaad 🙂

7 maanden geleden

Ik gebruik deze: - weleda calendula billenbalsem - inotyol bij erge roodheid - weleda calendula zeep - amandelolie voor droge huid - moedermelk voor op krabwondjes of voor in badje Cicaplast b5 gebruik ik ook graag voor vanalles!

7 maanden geleden

Wij gebruiken de producten van Oh Baby