8 Reacties

8 maanden geleden

Hier net hetzelfde.. Wij spoelen ook gewoon heel veel en soms ook met zo’n neuspeertje. Hier loopt helaas ook een grote broer rond die al weken snot heeft. De kinderarts zei dat dit niet erg is en wel even kan duren. Maar dat we wel in het oog moesten houden dat er geen andere klachten komen zoals bv. koorts, hoesten, … Als dat zo was moesten we terug komen.

8 maanden geleden

De mijne is er net doorheen gekomen. Stuk minder gedronken ook een tijd door al dat snot en hoestbuien, kei zielig. We mochten van de kinderarts het neusje leeg laten zuigen in het ziekenhuis. Dat heeft echt goed gedaan voor haar! Zelf ging ze het nooit wegkrijgen en met spoelen en het peertje, wij ook niet. Het is daarna goed verbeterd en snel weg gegaan.

8 maanden geleden

De mijne is er net doorheen gekomen. Stuk minder gedronken ook een tijd doo ...
Oh ja ocharme..! Is zo zielig! Hier drinkt hij voorlopig wel nog goed buiten ‘s nachts wat moeilijker. Heb toch een afspraak bij de dokter gemaakt eens kijken wat die zegt. Hopelijk is hij er ook snel vanaf!

8 maanden geleden

Reactie op Dananne

Hier net hetzelfde.. Wij spoelen ook gewoon heel veel en soms ook met zo’n ...
Ben al blij dat ik niet alleen ben. Het is zo zielig en je kan niets doen…

8 maanden geleden

Hier ook verkouden, sinds we thuis zijn eigenlijk. Ik meld het iedere keer aan de vroedvrouw, K&G.... Ze zeggen iedere keer hetzelfde: blijven spoelen. Zolang hij geen koorts maakt of slijmen heeft in zijn keel hoeven we niet naar de dokter. Hier ook vooral 's nachts last. Ik vermoed dat hij korter drinkt daardoor (en dus snel weer honger krijgt).

8 maanden geleden

Misschien tijdens de nachten een diffuser laten draaien met olie uit de apotheek dat goed is voor de luchtwegen open te zetten en het neusje vrij te krijgen?

8 maanden geleden

Ons zoontje heeft er toevallig sinds gisteren last van. Tegelijkertijd ook heel veel speekselproductie en belletjes blazen. Was vannacht dus even schrikken! Maar hier ook gehoord dat we moeten spoelen, eventueel neusdruppels en zolang hij geen koorts heeft gewoon afwachten. Hij drinkt vandaag opeens veel minder, maar wel genoeg nog.

8 maanden geleden

Hier zoontje ook al weken verkouden. 2x beetje verhoging gehad. Druppelen voor elke voeding fysiologisch zout in zijn neusje.