3 Reacties

één jaar geleden

Ik denk dat het een beetje logisch is dat ze ergens afstand neemt. Het zal te ‘pijnlijk’ zijn denk ik.. maar ik zou eens afspreken om er over te praten.. dat praat ook altijd beter dan online. En er kunnen geen verkeerde zinnen geïnterpreteerd worden

één jaar geleden

Ivf hier ... bepaalde zwangere mensen kon ik amper aankijken wanneer we bezig waren. Kon niet goed plaatsen waardoor het kwam maar bepaalde zwangerschappen kwamen heel hard binnen . Geef ze die ruimte ze gunt je deze zwangerschap heus maar dat neemt haar pijn niet weg ... probeer subtiel te polsen wat ze met je wil doen over de zwangerschap babbelen en mee voorbereiding doen of juist niet

één jaar geleden

Kan heel confronterend zijn. Ze gunt het je wss van harte maar je wordt met die moment gewoon nogmaals met de neus op de feiten gedrukt. Probeer ze wat ruimte te geven en dit idd bespreekbaar te maken zodat jijzelf en zij weten wat je van elkaar kan en mag verwachten. Ik heb zelf geen traject gehad, maar ook lang geprobeerd en effectief het is soms gek hoe je op die moment op zaken reageert. Zeker wanneer er enkele aankondigingen/geboortes na elkaar volgden, vond ik het persoonlijk heel lastig.