36 Reacties

4 maanden geleden

Geen idee wanneer ik zou overschakelen (ik vermoed rond 6 maanden), maar ik ga hem in het begin nog wel naar mij draaien

4 maanden geleden

Ik ben ook aan het twijfelen om al over te schakelen omdat ze graag mee rondkijkt en dus niet lang meer te reden is in de wieg. Alleen is Noor nog redelijk klein denk ik voor de buggy 🙈. Nu nemen we ook altijd de draagzak mee als ze niet meer content is in de buggy, maar nu met dat warme weer is dat natuurlijk ook niet altijd ideaal om tegen elkaar te plakken 😅

4 maanden geleden

Reactie op sanne002

Ik ben ook aan het twijfelen om al over te schakelen omdat ze graag mee ron ...
Mini monkey 😉 kan mee in het zwembad ook veel frisser voor die heel warme dagen

4 maanden geleden

Ben al overgestapt en buggy naar buiten gericht. Ze vermaakt zich prima. Beetje "ligstand" helemaal top.

4 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Mini monkey 😉 kan mee in het zwembad ook veel frisser voor die heel warme ...
Ziet er wel comfy uit 🥰

4 maanden geleden

Hier bij 5,5mnd overgeschakeld, met zijn gezichtje naar ons toe. Zitten 3 standen op, van liggend tot vrij rechtop zittend. Hebben hem nu halverwege staan, dus half zittend. Hij vindt het heel leuk om rond te kunnen kijken🥰

4 maanden geleden

Wij hebben de wieg nooit gebruikt want David heeft het nooit leuk gevonden om te liggen, wilde vanaf de geboorte al rondkijken. In het begin zetten wij de maxicosi erop, en rond 3 maanden ongeveer de buggyfunctie. Wij hebben een stokke explori, en die heeft zo'n newborn kussen en je kan de buggy heel recht en heel plat en alles ertussen doen. Dus als hij in slaap valt dan kantel ik hem naar de ligstand. Tot nu toe altijd naar ons gericht, hij wil ons nog kunnen zien.

4 maanden geleden

Reactie op sanne002

Ik ben ook aan het twijfelen om al over te schakelen omdat ze graag mee ron ...
ons dochtertje wordt volgende week 5 maand, en ze ligt ook nietmeer graag in haar koets en probeert haar eigen heletijd recht te trekken maar dat lukt niet. endan begint ze te schreeuwen. en draagzak wilt ze ook niet met dit weer

4 maanden geleden

Reactie op Grote Wens Mama

ons dochtertje wordt volgende week 5 maand, en ze ligt ook nietmeer graag i ...
Onze wieg kan ik langs de zijkanten openen en aan de kap ook, da kan hij kijken, maar Finn weegt al 9 kg🤭 en op die wieg staat max 9 kg

4 maanden geleden

Mijn zoontje is vandaag ook 24w. Wij gebruiken al 3tal weken de buggy. Hij wou altijd rondkijken en trok zich recht dus. Hij zit wel nog met gezicht naar ons gericht. Verder vindt hij het fantastisch

4 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Onze wieg kan ik langs de zijkanten openen en aan de kap ook, da kan hij k ...
aahhh.. hahaa nee ons dochtertje is ongeveer iets meer als 7 kilo. maar ik ben aan het rond kijken om eventueel zo een verklein kussen te kopen voor in haar buggy

4 maanden geleden

Mijn zoontje is vandaag ook 24w. Wij gebruiken al 3tal weken de buggy. Hij ...
ja dat heeft onze dochtertje ook dat ze zich probeert recht te trekken

4 maanden geleden

Reactie op Grote Wens Mama

aahhh.. hahaa nee ons dochtertje is ongeveer iets meer als 7 kilo. maar ik ...
Voila

4 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Voila
Wow zo'n grote jongen al! 🥰

4 maanden geleden

Reactie op TessahS

Wow zo'n grote jongen al! 🥰
Hij is gigantisch 🤣

4 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Voila
Stevig bazeke haha super schattig

4 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hij is gigantisch 🤣
Maar zo een schatje 🥰 wij hebben ook een grote dochter 🤭 hoe groot is jouw zoontje als ik vragen mag? Ik zeg standaard al, ze is 5 maanden, maar ik weet het tis een grote 😅

4 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Maar zo een schatje 🥰 wij hebben ook een grote dochter 🤭 hoe groot is jou ...
24 weken 69 cm en net 9 kg

4 maanden geleden

Reactie op EDK1987

David is ook al 70 cm 😅

4 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hier ook al 65,5 en 7kg400 op 21 weken en een meisje