36 Reacties
4 maanden geleden
Geen idee wanneer ik zou overschakelen (ik vermoed rond 6 maanden), maar ik ga hem in het begin nog wel naar mij draaien
4 maanden geleden
Ik ben ook aan het twijfelen om al over te schakelen omdat ze graag mee rondkijkt en dus niet lang meer te reden is in de wieg. Alleen is Noor nog redelijk klein denk ik voor de buggy 🙈. Nu nemen we ook altijd de draagzak mee als ze niet meer content is in de buggy, maar nu met dat warme weer is dat natuurlijk ook niet altijd ideaal om tegen elkaar te plakken 😅
4 maanden geleden
Ben al overgestapt en buggy naar buiten gericht. Ze vermaakt zich prima. Beetje "ligstand" helemaal top.
4 maanden geleden
Wij hebben de wieg nooit gebruikt want David heeft het nooit leuk gevonden om te liggen, wilde vanaf de geboorte al rondkijken.
In het begin zetten wij de maxicosi erop, en rond 3 maanden ongeveer de buggyfunctie. Wij hebben een stokke explori, en die heeft zo'n newborn kussen en je kan de buggy heel recht en heel plat en alles ertussen doen. Dus als hij in slaap valt dan kantel ik hem naar de ligstand.
Tot nu toe altijd naar ons gericht, hij wil ons nog kunnen zien.
4 maanden geleden
Reactie op sanne002
Ik ben ook aan het twijfelen om al over te schakelen omdat ze graag mee ron ...
ons dochtertje wordt volgende week 5 maand, en ze ligt ook nietmeer graag in haar koets en probeert haar eigen heletijd recht te trekken maar dat lukt niet. endan begint ze te schreeuwen. en draagzak wilt ze ook niet met dit weer
4 maanden geleden
Mijn zoontje is vandaag ook 24w. Wij gebruiken al 3tal weken de buggy. Hij wou altijd rondkijken en trok zich recht dus. Hij zit wel nog met gezicht naar ons gericht. Verder vindt hij het fantastisch
4 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Onze wieg kan ik langs de zijkanten openen en aan de kap ook, da kan hij k ...
aahhh.. hahaa nee ons dochtertje is ongeveer iets meer als 7 kilo. maar ik ben aan het rond kijken om eventueel zo een verklein kussen te kopen voor in haar buggy
4 maanden geleden
Mijn zoontje is vandaag ook 24w. Wij gebruiken al 3tal weken de buggy. Hij ...
ja dat heeft onze dochtertje ook dat ze zich probeert recht te trekken