9 Reacties
9 maanden geleden
Wij/ik heb(ben) echt alles geprobeerd de vorige keer, behalve seks. Heb het idd al vaker gehoord dat dat zou helpen. Het was zelfs niet dat ik er geen zin in had, maar mijn partner was bang om iets mis te doen zo ver in de zwangerschap. Nu met het schrikkeljaar heb ik hem al gezegd dat hij deze keer toch zal "moeten" 😂 Ik wil geen 4 dagen overtijd bevallen (29/02) 🙈
9 maanden geleden
wandelen in de sneeuw laatst had bij mij geholpen. maar ik weet dat over het strand/zand hetzelfde is. de hobbelige ondergrond schijnt te kunnen helpen.
9 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Wij/ik heb(ben) echt alles geprobeerd de vorige keer, behalve seks. Heb het ...
haha ja het helpt ik kreeg er telkens voorweeën van en mannen hebben helaas grootheidswaanzin 😅 ben 26ste uitgerekend maar heb voorlopig het gevoel dat ik deze keer niet te laat ga bevallen
9 maanden geleden
Reactie op Ann9014
haha ja het helpt ik kreeg er telkens voorweeën van en mannen hebben helaas ...
Hahah 😂 Hier was het wel niet grootheidwaanzin, hoor. Geen schrik om aan de baby te kunnen ofzo. Maar zo vooral voor de buik en om me pijn te doen / ongemakkelijk te doen voelen qua houding enzo. Dus was echt wel vanuit een liefdevolle gedachtengang 😍 Maar kheb dus uw tip nogmaals herhaald en hij is akkoord 😂 Hij wil ook echt ni 29/2 😂
9 maanden geleden
Reactie op Ann9014
sex 🎉 ik weet het de kans dat je goesting hebt is klein maar heeft hier el ...
haha, ik weet dus wat ons te doen staat. Al staat mijn hoofd daar niet altijd naar. 🫢