241 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op TessahS
Hier is het voor heel even 'team sleep', want ons zoontje lag gisteren dire ...
Oh, fijn voor jou! Hier ook al paar dagen langere tijd tussen voedingen 's nachts. Keerzijde is wel onrust na de voeding (ipv meteen in slaap vallen) dus ben ietsje langer bezig met hem in slaap te krijgen. Maar toch dankbaar voor de extra uurtjes slaap!
8 maanden geleden
Na een weekje redelijk goede nachten is het hier nu weer drama! Is het reflux, is het een sprongetje, is het gewoon een normale onrustige baby, ik weet het niet meer.
Maar vriend is een nacht weg voor een vrijgezellenfeest, dus ben alleen en zoontje is al een uur aan het huilen 😭
Gelukkig komt er morgenochtend even een vriendin langs.
8 maanden geleden
Reactie op TessahS
Na een weekje redelijk goede nachten is het hier nu weer drama! Is het refl ...
Oh ocharme.. niet weten waarom of wat het probleem juist is, maakt het nog 10x zo lastig. Ook zo typisch dat het gebeurd als je alleen thuis bent. Hopelijk is hij rustig nu en heb je nog wat uren slaap?
8 maanden geleden
Reactie op TessahS
Hij stopte met huilen toen ik het licht aan deed en bleef toen een kwartier ...
Baby's...
Het kan vanalles zijn... Ze groeien zo snel en moeten zoveel verwerken. (hier zitten we al aan kledingmaatje 62 op 7 weken - hij was maar 46cm bij de geboorte 🥲)
8 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Baby's...
Het kan vanalles zijn... Ze groeien zo snel en moeten zoveel verw ...
Wow! David was 50 cm, inmiddels 59,maar draagt wel veel 56 nog. Maar ligt ook wel heel erg aan het merk. Heb maat 62 al wel klaar liggen want het zal niet lang meer duren.
8 maanden geleden
Reactie op 1994bv
De tijd vliegt echt zo snel 🥺 en dan denk ik vaak “heb ik wel vaak genoeg ...
Dat is het ook he, tegen de tijd dat je gewend bent aan hoe het gaat en wat wel en niet werkt, dan heeft ie alweer een ontwikkeling doorgemaakt waardoor het weer helemaal anders is.
8 maanden geleden
Ons madam is bijna 4 weekjes, ondertussen 55cm en 4kg300 (geboren op 53cm en 3715). Heeft honger om de 3uurtjes, met wat geluk soms 3,5 en soms 2,5, ook in de nacht. Wanneer ging dit bij jullie beter? 🫣 of duurt dit nog even 🥱. Soms zou wat meer slaap dan 1,5u a 2 uurtjes wel welkom zijn 😁
8 maanden geleden
Reactie op Tiffany_N
Ons madam is bijna 4 weekjes, ondertussen 55cm en 4kg300 (geboren op 53cm e ...
Hier baby van 2 maanden en is nog steeds zo qua blokjes 's nachts. Maar ik ken ook mensen met een baby van die leeftijd en die al 6u aan een stuk slaapt dus kan alle kanten uit.
8 maanden geleden
Hier is het ook lang elke 2,5-3u geweest. Zoontje nu 8 weken, overdag drinkt hij elke 2,5-3u en sinds paar dagen ‘s nachts eerste blokje 4,5-5u tussen de voedingen en tweede blokje 3,5-4u. Wel veel krampjes dus het resulteert voor ons nog niet echt in meer slaap.. hopelijk gaat dat vanaf nu geleidelijk minderen..
8 maanden geleden
Reactie op Tiffany_N
Hier een baby van 6 weken. Overdag vraagt hij ook nog steeds om de 3u maar na zijn fles van +/- 19u laat hij er zelf ineens veel meer tijd tussen, ook ‘s nachts laat hij er een blokje van 5 a 6u tussen. Geen idee hoe we dat voor elkaar hebben gekregen, hij is dat ineens beginnen doen sinds week 5 (maar ik zal maar voorzichtig zijn in mijn uitspraken).
8 maanden geleden
Reactie op Tiffany_N
7w oud dus en hij wil om de 2-3u drinken. Sommige avonden clusteren en dan wil hij sneller. Ik ga daarin mee, dan laat hij soms een langer blokje 's nachts.' s nachts om de 3u. Soms 4, uitzonderlijk 5. 😊
8 maanden geleden
Reactie op 1994bv
De tijd vliegt echt zo snel 🥺 en dan denk ik vaak “heb ik wel vaak genoeg ...
Dat gevoel heb ik ook. Ik stond zo onder spanning en was zo moe, angstig en onzeker dat ik door de stress niet echt kon genieten. Wou dat ik het opnieuw kon beleven met alles wat ik nu weet. Dus nu extra hard genieten van elk moment 🥰