241 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op 1994bv
Here we go again. Een halfuur na de voeding en de krampjes are kicking in. ...
🤞
Hier ook al een paar nachten met weinig slaap. 1e slaapje van de nacht gaat goed. De slaapjes daarna is baby heel onrustig. Ligt lawaai te maken, te knorren en te kreunen. Hij is duidelijk ongemakkelijk en er is weinig dat lijkt te helpen. Uiteindelijk hielp tutje hem om nog wat verder te slapen. Heel raar want overdag maakt hij die geluiden nooit als hij slaapt...
8 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
🤞
Hier ook al een paar nachten met weinig slaap. 1e slaapje van de nacht ...
Heel herkenbaar dit! Bij ons eerste slaapje in cosleeper ook oké, dan voeding en nadien vaak ontroostbaar waardoor ik 'm uiteindelijk bij mij leg. Die geluidjes zijn hier ook 's nachts, overdag doet hij dat ook niet.
8 maanden geleden
Reactie op 1994bv
Konden ze ons toch maar vertrekken waarom het de ene keer lukt en de andere ...
In het begin vond ik dit moeilijk, maar nu doe ik soms mee een dutje. Ik vind het huishouden niet zo belangrijk op dat moment 😅
8 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Slapeloos mannetje hier, zucht.
Ik zou eigenlijk moeten bijslapen overdag, ...
Feel you.. Ergens echt een opluchting om te lezen dat anderen met hetzelfde worstelen. Hij wordt hier weer telkens wakker door krampen. Zo frustrerend want eigenlijk slaapt hij kei goed, had hij maar geen last… We spreken af dat we komend weekend toch minstens 1x een dutje doen als de baby slaapt, deal? 😁
8 maanden geleden
Hier ook een kind dat niet wil slapen, tenzij op mij liggend 😬 ik pak ondertussen echt mijn uurtjes slaap wanneer ik kan. Soms is dat gewoon in de zetel met hem in mijn armen, soms twee uurtjes overdag als mijn vriend hem even heeft. Ik ben zelfs op het punt dat ik bezoek zou laten komen om op ons zoontje te letten zodat ik kan slapen 🙈
8 maanden geleden
Reactie op TessahS
Hier ook een kind dat niet wil slapen, tenzij op mij liggend 😬 ik pak onde ...
Heb ik ook al gedaan, maar slapen op commando lukt niet altijd 😅 Okay, ik probeer mee dutje te doen dit weekend!
Nacht update: mannetje na een uur dan toch in bed gelegd, hij viel na een uur stil (huilde niet maar maakte weer zoveel geluid). Geen idee of hij sliep of gewoon stil werd 🥺
Nu gevoed en ligt op me te slapen, nog even rechtop zitten en dan poging slapen in co-sleeper 😬😬😬
8 maanden geleden
Reactie op Sophie_vc
Heb ik ook al gedaan, maar slapen op commando lukt niet altijd 😅 Okay, ik ...
Hopelijk was het een succesvolle poging om hem over te dragen naar de co-sleeper. Hier weer tijd voor een voeding, ben al bang voor de krampen die nadien weer zullen volgen..
8 maanden geleden
Reactie op 1994bv
Oh noooo.. dat is effe vloeken. Hopelijk ligt de kleine man ondertussen wee ...
Jaa, na een flesje zijn we samen in slaap gedommeld in de zetel. Hij slaapt nu nog, dus dat is dan wel weer gezellig.
Ik ruik wel een vieze pamper maar ik ga hem denk ik nog even laten 🙈
8 maanden geleden
Hier is het voor heel even 'team sleep', want ons zoontje lag gisteren direct na zijn flesje om 23u te knorren in de co-sleeper, werd om 2 uur wakker en lag na zijn flesje om 3u weer in slaap tot 6u. En mijn vriend deed deze keer de ochtend dus ik heb voor het eerst sinds de bevalling kunnen uitslapen 🥳