16 Reacties

3 maanden geleden

H茅茅l soms perdolan. Als het tandvlees ontstoken is erdoor: Nurofen

3 maanden geleden

Ik denk gewoon accepteren, echt ik had zo goeie routines tot 5 maanden馃槴 en nu is echt alles overhoop en hij bijt ook op mn tepel (terwijl die nog geen tandjes heeft) waarschijnlijk jeukt het te veel

3 maanden geleden

Reactie op bet38

Ik denk gewoon accepteren, echt ik had zo goeie routines tot 5 maanden馃槴 en ...
Ja zijn slaap de laatste 2 dagen slaat ook op niks. 30min slapen, 1u wakker, 40min slapen, terug 1u wakker 馃 gelukkig slaapt hij wel door snachts. Maar je merkt echt dat er iets aan de hand is. Veel wenen, slechte dutjes.. en ook wenen tijdens eten

3 maanden geleden

Ja zijn slaap de laatste 2 dagen slaat ook op niks. 30min slapen, 1u wakker ...
Oh amai, ik heb vandaag exact hetzelfde. Normaal is ze ao sript en vandaag heel dat ritme overboord. Het doet toch wel wat met zo'n kindje he 馃

3 maanden geleden

Wij hebben dologel gebruikt en de nachten en dagen uitgezweet tot ze erdoor zaten.

3 maanden geleden

Wij geven hier soms ook een paracetamol zetpilletje..

3 maanden geleden

Ja zijn slaap de laatste 2 dagen slaat ook op niks. 30min slapen, 1u wakker ...
Echt juist hetzelfde hier, hopelijk is het snel voorbij 馃槴

3 maanden geleden

Ik vind dat die koelbijtringen heel snel niet meer koud zijn, maar wat hij wel fijn vond was een ijskoud washandje waar hij op kon bijten/zuigen. Dus even nat maken en in de vriezer gelegd. Verder inderdaad perdolan wanneer het echt heel erg was en hij ook wat verhoging had.

3 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ik vind dat die koelbijtringen heel snel niet meer koud zijn, maar wat hij ...
Goed idee, thx. Amai is hij eigenlijk laat met zijn tandjes dan? 馃

3 maanden geleden

Nee hoor

3 maanden geleden

Ieder kindje is anders he 馃槉 dus helemaal niet laat hoor! Hier waren het opeens 2 tegelijk toen hij ongeveer 5,5 maand was.

3 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ieder kindje is anders he 馃槉 dus helemaal niet laat hoor! Hier waren het op ...
Bij ons eerste kindje ook. En ni eentje van 6 maanden met veel last, maar nog geen tandjes

3 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ieder kindje is anders he 馃槉 dus helemaal niet laat hoor! Hier waren het op ...
Jouw kindje gaat ook vlug he

3 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Jouw kindje gaat ook vlug he
Ja best wel 馃槄 hij wil het toch haha.

3 maanden geleden

Mijn dochtertje bijt contant op van al en kwijlt contant en hart tandvlees maar nog geen tand te bespeuren 馃槄

3 maanden geleden

Kwijlen , alles in de mond , bijten , zeuren .. ik zie 2 tandjes door het tandvlees onderaan .. maar dat is al meer dan een maand , ze steken er nog steeds niet door. ik ben in ( blije ) afwachting 馃槄馃