Wat doen jullie tegen pijn van tandjes?
Bijtring uit de vriezer wil hij niet, ik doe er zo zalfje aan van apotheek maar wat kan ik nog doen? Hij heeft de laatste dagen al meer gehuild dan op 6 maand 馃
Ik denk gewoon accepteren, echt ik had zo goeie routines tot 5 maanden馃槴 en nu is echt alles overhoop en hij bijt ook op mn tepel (terwijl die nog geen tandjes heeft) waarschijnlijk jeukt het te veel
Ik denk gewoon accepteren, echt ik had zo goeie routines tot 5 maanden馃槴 en ...
Ja zijn slaap de laatste 2 dagen slaat ook op niks. 30min slapen, 1u wakker, 40min slapen, terug 1u wakker 馃 gelukkig slaapt hij wel door snachts. Maar je merkt echt dat er iets aan de hand is. Veel wenen, slechte dutjes.. en ook wenen tijdens eten
Ik vind dat die koelbijtringen heel snel niet meer koud zijn, maar wat hij wel fijn vond was een ijskoud washandje waar hij op kon bijten/zuigen. Dus even nat maken en in de vriezer gelegd.
Verder inderdaad perdolan wanneer het echt heel erg was en hij ook wat verhoging had.
Kwijlen , alles in de mond , bijten , zeuren .. ik zie 2 tandjes door het tandvlees onderaan .. maar dat is al meer dan een maand , ze steken er nog steeds niet door. ik ben in ( blije ) afwachting 馃槄馃