11 Reacties

4 maanden geleden

Hier een knuffeldoekje van hvid. Ze wrijft dit in het begin van haar slaap over haar oogjes.

4 maanden geleden

Jack is 20weken en heeft een knuffeldoek in bed. Wanneer ik zelf ga slapen neem ik deze weg.

4 maanden geleden

Hier mijn dochtertje 21 weken doekje in bed als ze goed slaapt neem ik het weg en kijk regelmatig via babyfoon hoe doekje ligt

4 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties

4 maanden geleden

Hier slaapt hij ook met een knuffeldoekje. Het doekje is zo wat tetrastof.

4 maanden geleden

Een tuttle doekje van happy horse.. sinds hij 4 maand is gaat dit standaard mee naar boven bij dutjes en grote slaapjes 🤗 hij weet heel goed wat en Wrm .. wrijft er direct mee in zijn gezicht of tussen zijn handjes.

4 maanden geleden

Mijn dochter heeft ook een knuffeldoekje, bij het inslapen heeft ze die bij zich maar als ze dan diep slaapt haal ik ze weg. Want als haar doekje over haar gezicht komt verschrikt ze zich enorm 🤣

4 maanden geleden

Hier helemaal niets. 6 maanden, maar hij wordt daar zo onrustig van. Begint te vechten en of op zijn gezicht zetten. Ook ivm dekentje ben ik nu overgeschakeld naar slaapzak.

4 maanden geleden

Bij ons heeft hij daar nog geen interesse in

4 maanden geleden

Hier een doudou vanaf de geboorte. Ik gebruikte dit in het begin om zijn tuutje tegen te houden. ( was een olifantje) Neemt zijn doudou altijd stevig vast en legt die zelf dan aan de kant eens hij diep slaapt.