12 Reacties

7 maanden geleden

Ik neem mijn zoontje af en toe mee met mij in bad, dit deed ik vanaf hij 6 weken oud was. Wij laten het bad een beetje vol lopen met de thermometer zodat het de juiste temperatuur heeft en wanneer hij het beu is komt mijn vriend hem afdrogen en blijf ik nog even zitten. Meestal blijft hij zo een 10 minuutjes in het bad. We doen dit altijd s’avonds voor zijn flesje en daarna kan hij heel ontspannen zijn bedje in ;)

7 maanden geleden

Reactie op luna0201

Ik neem mijn zoontje af en toe mee met mij in bad, dit deed ik vanaf hij 6 ...
Exact hetzelfde hier! Na 10 min is ze het meestal beu, maar we vinden samen in bad gaan veel gemakkelijker dan het babybadje + alle bijhorende spullen klaar te moeten zetten 🙂

7 maanden geleden

Absoluut! Hoofdje leunt op mijn arm heel lijfje in bad na kwartier eruit en dan warm water erbij en ontspanning zelf

7 maanden geleden

Reactie op luna0201

Ik neem mijn zoontje af en toe mee met mij in bad, dit deed ik vanaf hij 6 ...
Hier hetzelfde 😊 Ons kleintje is wel een echte waterrat en kan dus soms zelfs 20 minuten spetteren. Ik zorg er wel voor dat het water op temperatuur blijft dus soms laat ik een beetje warm water erbij lopen.

7 maanden geleden

Wij hebben geen bad, maar zou zo graag met hem eens willen douchen!

7 maanden geleden

Ik heb het ook nog niet aangedufd om samen te douchen/badderen, maar het lijkt me zo leuk!

7 maanden geleden

Hier nog niet mee in bad genomen omdat ik nog op controle moest bij de gyneacoloog. In het begin namen wij het babybadje, maar nu vinden we het handiger om haar met de papa onder de douche te nemen 😊 ze genieten hier alle twee even hard van! De lengte van de douchebeurt hangt er gewoon vanaf hoeveel tijd we hebben. Wij gebruiken zo een lang washandje om het schuiven tegen te gaan, dit kan je in bad misschien ook wel gebruiken?

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Wij hebben geen bad, maar zou zo graag met hem eens willen douchen!
Mijn vriend gaat met ons zoontje in de douche. Ik durf dit zelf niet zo goed. We leggen alles op voorhand klaar. Dan gaat mijn vriend in de douche voor die op de juiste temperatuur te krijgen. Ik kleed ons zoontje ondertussen uit en geef hem hierna aan mijn vriend. Mijn vriend speelt dan met hem wat in het water en wast zijn gezichtje al. Daarna doe ik zeep op het washandje en dan wast hij ons zoontje. Dan nog even afspoelen en genieten… tenslotte sta ik klaar met de handdoek en neem ons zoontje over om hem af te drogen. Dan wast mijn vriend zichzelf pas (anders is het moeilijker om ons zoontje vast te houden).

7 maanden geleden

Reactie op Dorien0591

Mijn vriend gaat met ons zoontje in de douche. Ik durf dit zelf niet zo goe ...
Ik zeep onze dochter opvoorhand in en geef ze dan aan mijn vriend om af te spoelen en te genieten, zo heeft hij zijn handen gewoon vrij om haar vast te houden. Wij maken gebruik van zo een lang washandje tegen het glijden.

7 maanden geleden

Wij zijn voor het eerst samen in bad geweest vandaag! Ons kindje heeft wel eerst wat gehuild... daarna ging het beter, maar ik weet niet of hij er echt van genoot. Alleszins wel heel fijn om huid op huidcontact te hebben, dat hebben we niet zo vaak doordat het winter is.

7 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Ik zeep onze dochter opvoorhand in en geef ze dan aan mijn vriend om af te ...
Dat op voorhand inzepen heeft die niet graag. Dan krijgt hij koud, ook al is de badkamer tot 25graden warm gestookt, dus dan is het schreeuwen. We verhuizen binnenkort naar ons eigen huisje en daar hebben we een bad. Dus dan kan hij mee het bad in met mij.

7 maanden geleden

Reactie op Dorien0591

Dat op voorhand inzepen heeft die niet graag. Dan krijgt hij koud, ook al i ...
Ja, hier is dat ook even huilen omdat ze het koud vind, maar daarna eens zo hard genieten onder de douche. Ik probeer ze tijdens het inzepen ook onder te dekken. Na de douche idem even huilen van de koude, maar dat heeft ze na haar babybadje ook dus niet echt te vermijden 🥺.