22 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Emilya Alaverdyan

Van 25 januari Dus nu 15 weken

6 maanden geleden

Haha! Geen tips, maar ik kan me voorstellen dat deze fase snel voorbij is en ze het snel onder de knie heeft. Mijn zoontje kan nog niet rollen maar ik herken de frustratie als iets hem niet lukt 😂

6 maanden geleden

Hier ook een rollende baby, maar van buik naar rug dus in de goeie richting voor hem. Tummy time is hier dus voorbij want meneer rolt binnen de minuut terug naar zijn rug 🥹. 12 weken oud nu!

6 maanden geleden

Veel oefenen om van buik naar rug te rollen ?

6 maanden geleden

Hier ligt hij nog steeds niet graag op zijn buik 🙈 al gaat het wel steeds beter.

6 maanden geleden

Reactie op LieselotS

Hier ook een rollende baby, maar van buik naar rug dus in de goeie richting ...
Dat deed ons zoontje ook ,vanaf 11wkn, vindt tummy time ook nog steeds niet leuk, maar weet er op deze manier goed onderuit te komen, kleine boefjes zijn het 😂

6 maanden geleden

Reactie op TessahS

Hier ligt hij nog steeds niet graag op zijn buik 🙈 al gaat het wel steeds ...
Jouw zoontje grijpt al wel goed toch? Kan je hem niet afleiden met speeltjes die hij kan pakken?

6 maanden geleden

Reactie op 123k

Dat deed ons zoontje ook ,vanaf 11wkn, vindt tummy time ook nog steeds niet ...
Ookal zo een snel pateke 😜! Onze rust gaat snel voorbij zijn haha

6 maanden geleden

Reactie op 123k

Jouw zoontje grijpt al wel goed toch? Kan je hem niet afleiden met speeltje ...
Ja dat werkt wel even, of het spiegeltje en dan zodat hij mij erin kan zien. Maar het blijft lastig 😅 maar komt vanzelf!

6 maanden geleden

Mijn dochtertje nu 3 maanden en 6 dagen en als ik ze niet tegen houd rolt ze al op de rug 😅

6 maanden geleden

Hier alleen van rug naar zij. Op de buik spreidt ze haar armen open alsof ze wil vliegen … dan kan je niet rollen natuurlijk :-)

6 maanden geleden

Reactie op anoes90

Mijn dochtertje nu 3 maanden en 6 dagen en als ik ze niet tegen houd rolt z ...
Knap! Wat een flinke haardos ook!

6 maanden geleden

Ondertussen draait onze 15w oude dochter wel… maar rond de andere as 🙆‍♂️. Dus hoofd naar voet einde en omgekeerd

6 maanden geleden

Knap! Wat een flinke haardos ook!
Ja inderdaad 😊

6 maanden geleden

Reactie op tsoys

Hier alleen van rug naar zij. Op de buik spreidt ze haar armen open alsof z ...
Sinds gisteren wel van rug naar buik. Nu kan ik ze niet meer laten liggen als ik alleen ben en wil douchen of naar toilet gaan 🙆🏼‍♀️

6 maanden geleden

Reactie op tsoys

Sinds gisteren wel van rug naar buik. Nu kan ik ze niet meer laten liggen a ...
Wipstoeltje 😉

6 maanden geleden

Reactie op Ann9014

Wipstoeltje 😉
Moeilijk in de slaapzak ;-) wordt een mat in de badkamer denk ik

5 maanden geleden

Hoe zorg(d)en jullie ervoor dat jullie gerust konden zijn in de nacht wanneer jullie kindje pogingen deed om te rollen? Aerosleep? Zijligkussen? Gewoon laten gebeuren?

4 maanden geleden

Reactie op 1994bv

Hoe zorg(d)en jullie ervoor dat jullie gerust konden zijn in de nacht wanne ...
Ja niet meer eigenlijk. Ik legde ze altijd terug als ze dan sliep, maar ze rolt toch bij het eerste moment dat ze wat wakker wordt terug om en valt dan weer in slaap en dat heb ik dan niet door. Inmiddels kan ze het prima, al ben ik nog niet echt gerustgesteld moet ik zeggen.

4 maanden geleden

Reactie op tsoys

Moeilijk in de slaapzak ;-) wordt een mat in de badkamer denk ik
Aah ja of zo een badstoeltje ☺️