Hoi allemaal
Sinds maandag is de mijne begonnen met rollen van rug naar buik en het is 2x gelukt om terug te rollen. Dat is kei schattig en leuk, maar nu ze het kunstje kan blijft ze het doen en heb ik dus steeds een boze worstelende baby op haar buik liggen....
Wat best schattig is, maar ook wel vermoeiend want ik moet ze elke minuut terugdraaien.
Ik vind het niet zo erg hoor. Maar was benieuwd of iemand dit herkent en wie weet is er wel een soort gouden tip waarmee ik haar frustratie wat kan wegnemen?
Liefs
Haha! Geen tips, maar ik kan me voorstellen dat deze fase snel voorbij is en ze het snel onder de knie heeft. Mijn zoontje kan nog niet rollen maar ik herken de frustratie als iets hem niet lukt 😂
Hier ook een rollende baby, maar van buik naar rug dus in de goeie richting voor hem. Tummy time is hier dus voorbij want meneer rolt binnen de minuut terug naar zijn rug 🥹.
12 weken oud nu!
Hier ook een rollende baby, maar van buik naar rug dus in de goeie richting ...
Dat deed ons zoontje ook ,vanaf 11wkn, vindt tummy time ook nog steeds niet leuk, maar weet er op deze manier goed onderuit te komen, kleine boefjes zijn het 😂
Hoe zorg(d)en jullie ervoor dat jullie gerust konden zijn in de nacht wanneer jullie kindje pogingen deed om te rollen? Aerosleep? Zijligkussen? Gewoon laten gebeuren?
Hoe zorg(d)en jullie ervoor dat jullie gerust konden zijn in de nacht wanne ...
Ja niet meer eigenlijk. Ik legde ze altijd terug als ze dan sliep, maar ze rolt toch bij het eerste moment dat ze wat wakker wordt terug om en valt dan weer in slaap en dat heb ik dan niet door. Inmiddels kan ze het prima, al ben ik nog niet echt gerustgesteld moet ik zeggen.