33 Reacties
7 maanden geleden
Dit wil ik wel volgen. Ik zag in de bijsluiter dat we het niet mochten combineren met dikke pap, zoals AR melk, dus durf het zelf niet te proberen. Maar ik ben zelf ook terug een huilkaart aan het invullen voor m'n dochter van 7 weken oud...
7 maanden geleden
Hier gaviscon gegeven maar zoontje had hier mega harde krampen van, was erger dan de last die hij had van de reflux dus we zijn er redelijk snel mee gestopt... Hopelijk helpt het bij jullie wel!
7 maanden geleden
Hier gaviscon gegeven maar zoontje had hier mega harde krampen van, was erg ...
Zei m'n vroedvrouw ook, waarom ze er geen fan van is. Bij een vriendin van me werkte Omeprazol veel beter. Maar is wel meteen zwaarder. De arts zal misschien vinden dat je zoontje daarvoor niet "genoeg" huilt?
7 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Zei m'n vroedvrouw ook, waarom ze er geen fan van is. Bij een vriendin van ...
Omeprazol was een optie wanneer gaviscon niet zou werken, maar het lijkt momenteel te beteren zonder medicatie dus ik wacht hoopvol af
7 maanden geleden
Ja, ik hoop ook gewoon oprecht dat het met onze dochter niet tot 4,5 maand duurt zoals bij ons zoontje. Ik zit wel zelf ook met m'n handen in m'n haar. Maar ze slaapt soms ook lange blokken, waardoor het moeilijker is voor artsen om het als pathologische reflux te bestempelen
7 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Zei m'n vroedvrouw ook, waarom ze er geen fan van is. Bij een vriendin van ...
Ja hij had er eigenlijk niet veel last van tot 2 dagen geleden dat hij echt veel begon te wenen en onrustig was. Dit was hij hiervoor nooit. Vorige nacht de hele nacht met hem op gezeten. Enkel op mij sliep hij een beetje. Net weer 2 huiluren achter de rug (zelf kapot) hopelijk gaat hij nu goed de nacht in.
7 maanden geleden
Reactie op Chelchris
Ja hij had er eigenlijk niet veel last van tot 2 dagen geleden dat hij echt ...
Ik duim mee voor jou. Hier ook meer huiluren sinds dinsdag. Sorry dat ik je trouwens ni echt kan helpen of raad geven. Kan enkel zeggen dat ik het snap 🙈
7 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Mmm ja bij mij zei de arts: als hij niet afvalt, zal het zo erg niet zijn, ...
Ja, dat hoor ik nu voorlopig niet meer bij onze dochter, sinds de AR melk
7 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Gaat het een beetje voor jou nu?
Het gaat wel al stukken beter gelukkig. Hij slaapt nu ook terug beter. De gaviscon innemen is niet zo een succes. Dat is altijd een drama maar eens hij het ingeslikt heeft merk je onmiddellijk de opluchting en valt hij in slaap. Hij geeft sommige voedingen nog wel redelijk wat terug maar is niet meer zo onrustig en huilerig als voorheen. Gelukkig..! Hopelijk gaat het nu enkel nog de goede kant op. Lief dat je het vraagt!
7 maanden geleden
Reactie op Chelchris
Het gaat wel al stukken beter gelukkig. Hij slaapt nu ook terug beter. De g ...
Heb je het al eens geprobeerd in de flessenspeen te doen en hem het eruit te laten zuigen? Hier lukte de Infacol zo veel beter
7 maanden geleden
Reactie op Chelchris
Nee dat kan ik wel eens proberen 👍
Laat weten of het gelukt is, ik duim!
7 maanden geleden
Reactie op Mama_anoniem
Laat weten of het gelukt is, ik duim!
Het is gelukt! Het ging heel vlot en hij had alles binnen!! Bedankt voor de tip! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Ze zijn natuurlijk gewend aan dat zuigen en dan nu ineens weer iets anders. Bedankt!!! 🙏