23 Reacties

7 maanden geleden

Luiers van kruidvat. Ik had een doos doekjes op waterbasis ook van kruidvat gehaald, maar veel van die pakken waren open gescheurd, dus daar ben ik niet zo tevreden van. Dus ga binnenkort maar eens een ander merk opzoeken

7 maanden geleden

Ik gebruik voorlopig de echte 'Pampers', met Boni en Kruidvat pampers hebben we veel meer kakaccidentjes op de rug.. Wat doekjes betreft zijn wij van in het begin voor de Cheeky Wipes gegaan, wasbare doekjes die je zelf nat moet maken en heel blij mee! Op verplaatsing gebruiken we natte doekjes maar vind de cheeky wipes veel makkelijker om grondig te kuisen. Enige nadeel is dat je ze moet wassen, maar genoeg was om ze bij te gooien :)

7 maanden geleden

Hier gebruiken we ook de cheeky wipes. Heel tevreden over en geen rode billetjes. We gebruiken afwisselend de echte pampers of de pampers van het kruidvat. Beide heel tevreden van!

7 maanden geleden

Ik gebruik momenteel pampers harmonie en ook de doekjes harmonie aqua. Ons meisje had een schimmelinfectie aan haar vrouwelijk geslacht, maar ik vind dat het heel lang rood blijft (ik zie wel verbetering) maar nu twijfel ik of de doekjes er misschien mee voor zorgen dat het lang duurt. Die cheeky wipes ga ik eens opzoeken!

7 maanden geleden

Wij gebruiken de wasbare doekjes van Billiebox, heel tevreden over. Zijn superzacht en reinigen veel makkelijker dan wegwerp vochtige doekjes. Als pampers gebruiken we wasbare: het 2-delig systeem van totsbots en overbroekjes van bamboolik. Werkt even makkelijk als wegwerpluiers wat mij betreft! De eerste weken gebruikten we wegwerp en kon hij soms vuurrode billetjes hebben. Sinds de wasbare veel minder snel luieruitslag!

7 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Ik gebruik momenteel pampers harmonie en ook de doekjes harmonie aqua. Ons ...
Tip van onze vroedvrouw tegen rode billetjes: na vochtig doekje de huid steeds droogdeppen (wij gebruiken daar een droog wasbaar doekje voor)

7 maanden geleden

Wij hebben cheeky wipes voor thuis. Super tevreden van, reinigt veel beter en minder uitslag. Pampers gebruiken we Kruidvat maar inderdaad veel accidentjes, ik heb veel goede dingen gehoord over Rascal&Friends dus ga deze nadien uittesten.

7 maanden geleden

Wij gebruiken Rascal&friends als pampers. Die zijn betaalbaar en we hebben hier betere ervaring mee dan met Pampers en de pampers van het Kruidvat. Van vochtige doekjes gebruiken wij water wipes. Daar ook wel tevreden van eigenlijk!

7 maanden geleden

Pampers van merk Kruidvat en vochtige doekjes Pampers harmonie aqua

7 maanden geleden

Wij hebben pampers van het merk Pampers en van Kruidvat zelf. We zijn van beiden even tevreden. Op stap gebruiken we vochtige doekjes van Pampers. Thuis doen we het anders. We kochten een hoop (goedkopere) hydrofiele washandjes (in een andere kleur dan die waar we de baby mee wassen. We gebruiken dus hydrofiele washandjes in combinatie met Liniment. Reinigend en verzorgend.

7 maanden geleden

Pampers premium comfort en cheeky wipes. We gebruiken voor onderweg of om de ergste kaka weg te halen wel wegwerp billendoekjes, een beetje van alles. Alleen die van de AH vind ik niet zo goed, lastige verpakking.

7 maanden geleden

Even voor diegene die cheeky wipes gebruiken: welke gebruiken jullie dan: bamboe, katoen, microvezel, organisch katoen of premium katoen? 🫣

7 maanden geleden

Luiers van het kruidvat en ik gebruik zakdoekjes in combinatie met Liniment. Als we op stap zijn gebruiken we wel vochtige doekjes ook van het Kruidvat.

7 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Even voor diegene die cheeky wipes gebruiken: welke gebruiken jullie dan: b ...
Haha! Wij hebben bamboe maar tweedehands overgenomen van vrienden. We gebruiken het ook in combinatie met liniment.

7 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Wij hebben organisch katoen en bamboe

7 maanden geleden

Reactie op Tiffany_N

Bamboe!

7 maanden geleden

Hallo! Thuis gebruik ik altijd reinigingsmelk van nivea. Af en toe natte doekjes (sensitive van het merk Pampers) bij stoelgang (alsook op verplaatsing). Mijn vroedvrouw gaf als advies met natte doekjes altijd droog te deppen achteraf met bv een tisue. Ik gebruik pampers van het merk pampers.

7 maanden geleden

Vorige kinderen alles wasbaar maar op latere leeftijd beide keren kregen ze enorme luieruitslag! Nu tetradoekjes met Weleda melk voor het reinigen. En luiers muumi

7 maanden geleden

Reactie op Emsi95

Hallo! Thuis gebruik ik altijd reinigingsmelk van nivea. Af en toe natte do ...
Ahja, dat doen wij ook. Na de cheeky wipes droog deppen met een tetradoek. Tot nu toe heeft hij nog nooit uitslag of rode bolletjes gehad, maar volgens mij komt dat ook meer wanneer ze vast voedsel gaan eten?

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Ahja, dat doen wij ook. Na de cheeky wipes droog deppen met een tetradoek. ...
Ja dat zou kunnen inderdaad. Hier ook nog geen uitslag gehad. Ze is nu 8 weken oud.