16 Reacties
9 maanden geleden
Ik ben op dit moment 41.2, nog niet bevallen had ook gehoopt spontaan maar wordt morgen ingeleid omdat het risicovoller wordt..
9 maanden geleden
Ik ben bevallen met 38w2d. Niet ingeleid, maar heb wel weeënopwekkers gekregen, na vele uren heel heftige natuurlijke weeën. Maar door de epidurale kon ik heel goed omgaan met die laatste weeën. Ik had van tevoren ook schrik voor de epidurale en de synthetische oxytocine,maar uiteindelijk bleken die heel erg mee te vallen en juist rust te geven. Hetzelfde voor de schedelektode: daar was ik eerst tegen, maar uiteindelijk vond ik het super geruststellend om de hele tijd de hartslag van mijn zoontje te kunnen horen ♥️
9 maanden geleden
Hier spontaan bevallen op 39w 4d. Wel weeenopwekkers gekregen wat het enorm pijnlijk maakte. Epuderale gekregen omdat ik te onwel werd maar deze werkte uiteindelijk niet genoeg. Nog bijgekregen na al uren te strijden tegen de pijn. Uiteindelijk na een dubbele dosis me toch door de weeenopwekkers kunnen loodsen en een prachtige zoon op de wereld kunnen zetten.
9 maanden geleden
Bevallen met 39+2. Op het einde extra opwekkers gekregen omdat mijn persweeën niet sterk genoeg waren maar ik ben met epidurale bevallen dus heb eigenlijk niet echt iets gemerkt van die extra medicatie.
9 maanden geleden
Ik ben bevallen op 37.3
Wel een schok voor mij geweest, had het dus niet verwacht. Mijn water was gebroken om 03:20 s’morgends en om 04:45 naar het ziekenhuis gegaan want mijn weeën waren heftig. Mijn baby’tje is pas om 22:17 gekomen … het was een zware bevalling en nu met een baby van drie weken oud 🥺🤍
9 maanden geleden
Reactie op Tiffany_N
Maar ook eerst natuurlijk gestart dan? Dat is een extraatje om het sneller ...
Inderdaad natuurlijk opgestart. Na bijna 24 uur weeën te hebben, kwam ik nog maar aan 4 cm ontsluiting, dus heb ik weeënopwekkers gekregen. Toen is het gelukkig heel snel gegaan. En bedankt! Jij nog veel succes met de laatste loodjes. Hopelijk is het voor elk moment nu ❤️
9 maanden geleden
Reactie op JS1990
Inderdaad natuurlijk opgestart. Na bijna 24 uur weeën te hebben, kwam ik no ...
Oohoow 24uur 🫣 ook weer zo lang, knap gedaan daar als mama zijnde 😉. Ik hoop inderdaad op deze week nog ergens 😬 anders zal ik maandag moeten horen wat de gyneacoloog zegt.
9 maanden geleden
Op 39 weken ingeleid ondertussen is hij 5 dagen oud vandaag en inleiding is pittig 4 kindjes nu en allemaal ingeleid de weeen zijn veel pittiger dan spontane weeen maar gaat wel sneller je kindje zien hier 7u binnen 9u de eerste weeen ingezet via infuus en om 10u35 bevallen dus op een uur had ik me kindje vast mijn vorige bevalling was het 3u dus inleiding kan heel snel gaan