39 Reacties

één jaar geleden

Ben ook doodmoe.. niks aan te doen denk ik? Ik kan voor het eerst in men leven dutjes doen overdag :-). Lukte me vroeger nooit. Gisteren heb ik geslapen van 15u30 tot 18u.. 🙃

één jaar geleden

Hier is de vermoeidheid ook terug! Geef er maar aan toe als je kan! En ik zou ook de hele dag door willen snacken :)

één jaar geleden

Reactie op LieselotS

Ben ook doodmoe.. niks aan te doen denk ik? Ik kan voor het eerst in men le ...
Amai das idd lang hier zo het willen helaas zit me peuter van 2 half overdag thuis gaat naar school weekje als de baby geboren is

één jaar geleden

Klinkt pittig om daar nog eens een peuter bij te hebben!

één jaar geleden

Hier ook enorme vermoeidheid maar kan ook niet anders want zit met een ijzertekort + ik slaap ´s nachts zeeeeeeer slecht .. 'S nachts steeds maagzuur, naar toilet moeten gaan, ribben die pijn doen, plots klaarwakker uit het niets, .... Kan overdag 1.5uurtje bijslapen als mn ander dochtertje haar middagdut doet Laatste loodjes denk ik dan + het gaat er niet op beteren met een newborn kindje waarvoor je om de 2 a 3u moet opstaan om te voeden 😵‍💫😆

één jaar geleden

🤚 present Alsof mijn nachtrust voor de kleine is geweest en ik nog niets geslapen heb 's morgens. En dan slaap ik toch 10u met 1 plaspauze.

één jaar geleden

Ik ben doodop!

één jaar geleden

Reactie op Sophie_vc

Hier is de vermoeidheid ook terug! Geef er maar aan toe als je kan! En ik ...
Oh eten! Mmmmm waar heb jij altijd zin in?

één jaar geleden

Reactie op lolla

Amai das idd lang hier zo het willen helaas zit me peuter van 2 half overda ...
Klinkt zwaar!

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Oh eten! Mmmmm waar heb jij altijd zin in?
Nog altijd ongezonde dingen. Vooral suiker: koekjes, chocolade... Heel de zwangerschap door. Ik vind het zo moeilijk te beperken 🙈er gaat geen dag voorbij zonder snacks...

één jaar geleden

Reactie op Sophie_vc

Nog altijd ongezonde dingen. Vooral suiker: koekjes, chocolade... Heel de z ...
Ik probeer mij in te houden, want ik was de vorige trimester veel bijgekomen

één jaar geleden

Ik kan de hele dag slapen en nog steeds vermoeid wakker worden, ik word ook echt om de 2u wakker om te plassen en echt goede slaap heb ik niet, ik ben ook zo moe en heb nergens zin in maar eenmaal ik dan aan iets begin wil ik niet meer stoppen.

één jaar geleden

Reactie op Bazurkaeva95

Ik kan de hele dag slapen en nog steeds vermoeid wakker worden, ik word ook ...
Zo herkenbaar

één jaar geleden

Reactie op Melkske

Hier ook enorme vermoeidheid maar kan ook niet anders want zit met een ijze ...
Ik had ook echt té veel last van het maagzuur en pijn daardoor. Mijn gynaecologe heeft me wel terug Omeprazol voorgeschreven daarvoor..

één jaar geleden

Reactie op Mama_anoniem

Ik had ook echt té veel last van het maagzuur en pijn daardoor. Mijn gynaec ...
Ik had ook veel last van maagzuur, maar sinds ik naar acupuncturist ga, is dat over. Toeval of werkt het echt (zo snel)? 🤷🏻‍♀️

10 maanden geleden

Reactie op Mama_anoniem

Ik had ook echt té veel last van het maagzuur en pijn daardoor. Mijn gynaec ...
Ik heb gaviscon naast mijn bed liggen

10 maanden geleden

Hier ook zo moe. En toch slecht slapen. Best frustrerend!

10 maanden geleden

Reactie op 123k

Hier ook zo moe. En toch slecht slapen. Best frustrerend!
Oh echt he!

10 maanden geleden

Oef vandaag werd de vermoeidheid me toch echt te veel. Ik dacht de hele tijd dat het me fysiek allemaal wel goed af ging, maar het slechte slapen in combinatie met de megadrukke dagen op het werk braken me vandaag toch echt op. Heb vorige week 6 dagen in de kerstdrukte in de winkel gestaan en deze week zijn het er 5 en het is echt even te veel 😬 Had ook veel pijn vandaag. Nog iemand hier die een job heeft waar het gewoon niet mogelijk is om rustig aan te doen?

10 maanden geleden

Reactie op TessahS

Oef vandaag werd de vermoeidheid me toch echt te veel. Ik dacht de hele tij ...
Als het niet mogelijk is om rustig aan te doen kan je toch gewoon thuis blijven? Je hebt er recht op, denk aan wat je lichaam wel en niet kan, ik blijf ook graag zo veel mogelijk in beweging maar als ik merk dat het niet lukt ga ik gewoon rusten, anders heb ik dag erna te veel last en spijt dat ik niet heb gerust