39 Reacties
één jaar geleden
Hier ook enorme vermoeidheid maar kan ook niet anders want zit met een ijzertekort + ik slaap ´s nachts zeeeeeeer slecht ..
'S nachts steeds maagzuur, naar toilet moeten gaan, ribben die pijn doen, plots klaarwakker uit het niets, ....
Kan overdag 1.5uurtje bijslapen als mn ander dochtertje haar middagdut doet
Laatste loodjes denk ik dan + het gaat er niet op beteren met een newborn kindje waarvoor je om de 2 a 3u moet opstaan om te voeden 😵💫😆
één jaar geleden
🤚 present
Alsof mijn nachtrust voor de kleine is geweest en ik nog niets geslapen heb 's morgens.
En dan slaap ik toch 10u met 1 plaspauze.
één jaar geleden
Ik kan de hele dag slapen en nog steeds vermoeid wakker worden, ik word ook echt om de 2u wakker om te plassen en echt goede slaap heb ik niet, ik ben ook zo moe en heb nergens zin in maar eenmaal ik dan aan iets begin wil ik niet meer stoppen.
één jaar geleden
Reactie op Melkske
Hier ook enorme vermoeidheid maar kan ook niet anders want zit met een ijze ...
Ik had ook echt té veel last van het maagzuur en pijn daardoor. Mijn gynaecologe heeft me wel terug Omeprazol voorgeschreven daarvoor..
10 maanden geleden
Oef vandaag werd de vermoeidheid me toch echt te veel. Ik dacht de hele tijd dat het me fysiek allemaal wel goed af ging, maar het slechte slapen in combinatie met de megadrukke dagen op het werk braken me vandaag toch echt op. Heb vorige week 6 dagen in de kerstdrukte in de winkel gestaan en deze week zijn het er 5 en het is echt even te veel 😬 Had ook veel pijn vandaag.
Nog iemand hier die een job heeft waar het gewoon niet mogelijk is om rustig aan te doen?
10 maanden geleden
Reactie op TessahS
Oef vandaag werd de vermoeidheid me toch echt te veel. Ik dacht de hele tij ...
Als het niet mogelijk is om rustig aan te doen kan je toch gewoon thuis blijven? Je hebt er recht op, denk aan wat je lichaam wel en niet kan, ik blijf ook graag zo veel mogelijk in beweging maar als ik merk dat het niet lukt ga ik gewoon rusten, anders heb ik dag erna te veel last en spijt dat ik niet heb gerust