6 Reacties
7 maanden geleden
Mijn zoontje heeft daar ook last van. Dat lijkt veel melk, maar dat is het eigenlijk niet hoor. Vaak is het zo dat hij wat te veel heeft gedronken en dat de overschot er weer uit komt (het is nogal een gulzig ventje). Onze vroedvrouw gaf de tip om hem na de voeding een half uur rechtop te houden, eventueel hem rechtop in de draagdoek dragen als we geen half uur willen/ kunnen zitten. 🤭 Gewoon eventjes rustig zitten na de voeding helpt ook al veel vind ik, als ik onmiddellijk zijn luier ga verversen of ga spelen geeft hij sneller terug.
7 maanden geleden
Reactie op NikkiMax
Zijn gewicht is goed en zijn eetlust is ook zeker niet geminderd ofzo.
Hier idem. Volgens de vroedvrouw kan het helemaal geen kwaad zolang hij er geen last van heeft (en genoeg bijkomt en genoeg pamper heeft). Soms lijkt het alsof alles er terug uit komt, maar dat zou niet het geval zijn 😊
Teruggeven kan zijn door te veel lucht happen, als je dat vermoedt, kan je wel een lactatiekundige inschakelen. Hier is het ook met periodes dat hij veel teruggeeft.
7 maanden geleden
Reactie op NikkiMax
Zijn gewicht is goed en zijn eetlust is ook zeker niet geminderd ofzo.
Normaal wel oke dan, gezien hij er ook geen last van heeft. Voldoende plaspampers geven ook zicht op of hij genoeg binnenkrijgt. Bij teruggeven lijkt het vaak veel maar meestal valt dat wel mee!