15 Reacties
7 maanden geleden
Ik heb ook nog veel pijn in mijn bekken (terwijl ik dit tijdens de zwangerschap niet had). Volgens de kinesist zit er veel spanning in mijn ligamenten. Heb helaas thuis wat weinig tijd om er oefeningen voor te doen, maar ik wieg David nu vaak op de yogabal in plaats van staand, dat helpt wel.
7 maanden geleden
Reactie op EDK1987
Ja hoor! Ik heb pijnlijke onderbenen, tintelingen, opgezwollen voeten van ...
Is een vaatchirurg hetzelfde als de cardioloog? Daar moet ik van huisarts ook naartoe, maar was een lange wachtlijst. Ik mag 22/4 gaan.
Mijn cholesterol was na de zwangerschap ook dubbel van wat die mocht zijn, terwijl ik er voorheen nooit problemen mee had.
Ook nog lang met te hoge bloeddruk na bevalling geworsteld..
7 maanden geleden
Ik heb ook last aan mijn polsen en de gewrichten in mijn hand. Ik ben al naar verschillende dokters gelopen maar niemand weet juist waar het aan ligt. Ik krijg vaak te horen dat het niet aan de bevalling ligt, maar lijkt mij niet juist aangezien het net erna begonnen is. Heb je een epiduraal gehad ?
7 maanden geleden
Reactie op Trinny
Ik heb ook last aan mijn polsen en de gewrichten in mijn hand. Ik ben al na ...
Ik heb een epidurale gehad, maar die wou niet aan slaan. Anesthesist wou na 3x bijgeven, nieuwe epidurale steken, maar had toen al volledige ontsluiting.
Ik had al wel voor de bevalling pijn in mijn polsen. Bij mij is het in het derde trimester gekomen.
Is vooral heel lastig als ik ze wil optillen. 😕
7 maanden geleden
Reactie op XAshX
Hier is het zweten gelukkig voorbij. Geef je borstvoeding?
Jep borstvoeding
7 maanden geleden
Reactie op XAshX
Ik was thuis ook zelf met oefeningen begonnen, maar het beterde niet echt. ...
Ik doe soort yoga turnoefening maar bouw dat enorm traag op vorige keren ook zeker oom omdat ik borstvoeding geef gaat het "ontzwangeren" trager . Ik las dat je epidurale had genomen ik heb van andere gehoord die dat ook gedaan hebben dat blijkbaar soms ook pijn in de rug enzo als soort van bijwerking kan zijn daarvan