5 Reacties
10 maanden geleden
Ik zou vanaf 37 weken mogen beginnen van m'n vroedvrouw, maar wel gewoon manueel. Om dezelfde reden, hoewel het kan dat dit niet helpt. Heb een medisch probleem (hormonaal en heeft invloed op m'n waardes van prolactine) waardoor het zou kunnen dat het ook ditmaal niet lukt
10 maanden geleden
Ik ben ook begonnen. Met Kolfmachine en soms de hand. Maar heb niet het idee dat het echt "loont."
Lukt het wat bij jou?
10 maanden geleden
Ik ben ook begonnen. Met Kolfmachine en soms de hand. Maar heb niet het ide ...
Volgens mijn gynaecoloog mag je geen hand kolver gebruiken alleen met een machine tis mijn eerste dag vandaag 2 keer gebruikt eerste keer redelijk veel dikke plakkerige melk gehad paar druppels maar wel genoeg en 2 keer in de middag mss 2 druppels het zal normaal vanaf dag 7 echt goed door komen zeggen ze maar verschild per mens blijkbaar ik hoop stiekem dat het lukt vanaf dag 7 kan ik pas zeggen of het lukt of niet
10 maanden geleden
Reactie op lolla
Volgens mijn gynaecoloog mag je geen hand kolver gebruiken alleen met een m ...
Met de hand kan ook zelf met de hand zijn. Niet een niet-elektrische machine, maar echt de eerste stap die je eigenlijk zou "moeten doen" ook na de bevalling als de productie niet goed op gang komt of de baby niet goed genoeg zuigt. Da's volledig zonder machine dus