18 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb hier ook een heel makkelijke eter! Volgende heb ik haar al gegeven: Rode biet- pastinaak Appel-peer moes Pompoe´ Woortel Courgete met aardappel Prei met aardappel Witloof-appel Bloemkool Pastninaak Broccoli met aardappel Zoete aardappel

4 maanden geleden

Reactie op LeonieCl

Ik heb hier ook een heel makkelijke eter! Volgende heb ik haar al gegeven: ...
Pompoen* Wortel* courgette* dus😅

4 maanden geleden

Ook een makkelijke eter. Ik kijk op de kalender van K&G en kies daar dan wat dingen uit. Al gegeten: Wortel Aubergine Pastinaak Snijboontjes Erwtjes Spinazie Prei Courgette Pompoen Zoete aardappel Witloof + appel Bloemkool Broccoli Rode biet Alles telkens met beetje aardappel bij. Hij is wel grote fan van aubergine 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Broccoli , courgette en deze week gaan we zoete aardappel eens proberen .. telkens gecombineerd met gewone aardappel. 🤗 binnen weekje of 2 start ik met fruitpap.

4 maanden geleden

Hier aten we al: Broccoli +aardappel (fan!) Zoete aardappel met wortel ( fan!) Wortel Witloof met peer Spinazie met aardappel ( absoluut geen fan) Tegen mij zeiden ze dat je meerdere dagen achter elkaar hetzelfde moet geven. Doen jullie dat ook? Want de Spinazie is 4 dagen een gevecht geweest en hij vind het niet opeens lekkerder ofzo. Morgen courgette en als volgende zit er venkel in de diepvries

4 maanden geleden

Reactie op LeonieCl

Ik heb hier ook een heel makkelijke eter! Volgende heb ik haar al gegeven: ...
Rode biet-pastinaak spreekt me wel aan. Was daar ook aardappel bij? En deed je ook aardappel bij witloof-appel? Welke verhouding gebruikte je bij het witloof?

4 maanden geleden

Reactie op Jana_

Rode biet-pastinaak spreekt me wel aan. Was daar ook aardappel bij? En dee ...
Nee geen aardappel bij deze 2. Als ik ergens aardappel bij doe is het meestal maar een kwartje. Bij witloof deed ik een hele witloof en een halve appel.

4 maanden geleden

Reactie op Sarahmertens

Hier aten we al: Broccoli +aardappel (fan!) Zoete aardappel met wortel ( fa ...
Van spinazie was mijn dochter ook geen fan 😅 ik had t wel wat te lopend gemaakt. Binnenkort nog eens proberen ! Van broccoli eerst ook geen fan, maar met een zoete aardappel erbij ging het plots heel vlot binnen! Ik geef telkens iets anders eigenlijk. Zo lang alles vlot binnengaat en dus op is, zie ik niet goed waarom ik de dag erna hetzelfde moet geven 🙈

4 maanden geleden

Reactie op LeonieCl

Van spinazie was mijn dochter ook geen fan 😅 ik had t wel wat te lopend ge ...
Het eten meerdere dagen geven is vooral om te kijken of ze nergens allergisch op reageren. Ik heb dit al eens gehad dat mijn zoontje uitslag kreeg van avocado. Vroedvrouw zegt wel dat dit weg kan gaan.

4 maanden geleden

Reactie op Chelchris

Het eten meerdere dagen geven is vooral om te kijken of ze nergens allergis ...
Voorlopig nog niets opgemerkt gelukkig!

4 maanden geleden

Hier sinds twee weken begonnen. Gestart met de combo wortel aardappel en dat ging goed. Courgette aardappel is ook in de smaak gevallen. Daarna zoete aardappel en nu bij de onthaalmoeder bloemkool gesmuld 🤭

4 maanden geleden

Zoete aardappel pompoen is hier de grootste hit Bloemkool wortel Courgette broccoli Pastinaak Doperwtjes

4 maanden geleden

Pletten jullie alles met een vork of mixer ?

4 maanden geleden

Reactie op tsoys

Pletten jullie alles met een vork of mixer ?
Mixen in de babycook hier. In de crèche ook gemixt. Daar pletten ze vanaf 6m.

4 maanden geleden

Waarmee combineren jullie zoete aardappel? Gewoon zo? Of lekkere combo's?

4 maanden geleden

Reactie op Jana_

Gewoon zo en gemengd met alles waar ze de eerste keer geen fan van was

4 maanden geleden

Reactie op Jana_

Hier met pompoen! Is echt favoriet hier

4 maanden geleden

Waar doen jullie pindakaas onder? Op zoek naar inspiratie. Ik lust het zelf niet dus lijkt me bij alles vies 😁