31 Reacties

7 maanden geleden

Mijn dochtertje 9 weken drinkt 170 ml 5 x soms 6x ligt eraan als ze snachts vraagt maar meestal Is het gewoon 5

7 maanden geleden

Reactie op anoes90

Mijn dochtertje 9 weken drinkt 170 ml 5 x soms 6x ligt eraan als ze snachts ...
Bedoel je dan flesvoeding? Ik hoop later dat de flesvoeding meer zal vullen dan de borstvoeding. ;)

7 maanden geleden

Reactie op HappyBaby95

Bedoel je dan flesvoeding? Ik hoop later dat de flesvoeding meer zal vullen ...
Ja inderdaad 5 flesvoedingen 😊

7 maanden geleden

Hier morgen ook 10 weken en wij zitten meestal aan een 7-8tal voedingen per dag (enkel borstvoeding wel).

7 maanden geleden

Hier 10 weken en terug 7 voedingen hier. Onze arts zei ons geen zorgen te maken van teveel te geven. We stoppen regelmatig tijdens de voeding en als hij niet nog vraagt stopt het ook. Wij hadden daar ook schrik voor, maar vroedvrouw zag meerdere keren ook mee en ze zei zelf hij heeft het echt nodig.

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hier 10 weken en terug 7 voedingen hier. Onze arts zei ons geen zorgen te m ...
Oké super! Dan komt het goed! ;)

7 maanden geleden

Hier bijna 3 maanden en soms nog gemakkelijk 10x borstvoeding

7 maanden geleden

Hier nog steeds 9 voedingen per dag... wel borstvoeding. Hij slaapt savonds 1 blokje wat langer waardoor er soms 5u tussen zit (wat hij door de dag inhaalt door soms om de 2u te vragen)

7 maanden geleden

Onze baby is 10 weken en drinkt 5 keer per dag een flesje van 120ml(+4 schepjes). Dat lijkt zo weinig als ik dit lees... Ze komt niet aan meer voedingen omdat ze 's nachts al een blok van 8 uur slaapt. Overdag laat ze steeds 4 uur tussen..

7 maanden geleden

Hier 8 weken en om de 3 a 4 uur een fles van 120ml of 90ml :)

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Hier 10 weken en terug 7 voedingen hier. Onze arts zei ons geen zorgen te m ...
Dat is wel geruststellend om te lezen! Wij zitten op 6 voedingen. Flessen van 180+6, maar hij drinkt ze niet altijd leeg. 150+5 bleek wel vaak net te weinig dus vandaar wat opgehoogd. Hij is morgen 11 weken.

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Dat is wel geruststellend om te lezen! Wij zitten op 6 voedingen. Flessen ...
Ja ze zei dat hij dan onrustig wordt tijdens het drinken pf van een boer of genoeg maar gewoon nog zuigbehoefte heeft Dan proberen we even de dut. Ja vanaf morgen hier ook 180 beginnen maken.

7 maanden geleden

Zoontje van 10 weken, 5 flessen van 150ml

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Ja ze zei dat hij dan onrustig wordt tijdens het drinken pf van een boer of ...
Hier heeft hij de laatste tijd ook veel zuigbehoefte nog na de fles. Ik vond 180 eigenlijk wat veel, maar ik werd een beetje gestoord van steeds flesjes bij moeten maken.

7 maanden geleden

Hier 8 weken en heel gevarieerd 🫣 soms drinkt ze 60 soms 90 soms 120 of iets er tussen, voor het slapen om 21u met wat geluk 150, maar meestal ook niet. Deze periode mogen we blij zijn dat ze aan om de 3uur komt, soms is het al na 2u a 2,5u. Wij geven op vraag, zou het niet over mijn hart krijgen om voeding te weigeren als ik haar hongerhuiltje herken. Wij kunnen ook iets uit de kast nemen als we honger hebben, als het geen eet-moment is 🫣.

7 maanden geleden

Ik geef borstvoeding op vraag en kom aan 7a9 voedingen per dag. Tegenwoordig vraagt ze om de 3u, behalve ‘s nachts zit er al eens wat meer tijd tussen. Dochtertje is 8 weken.

7 maanden geleden

Reactie op Martsje

Ik geef borstvoeding op vraag en kom aan 7a9 voedingen per dag. Tegenwoordi ...
Amai wauw 😯

7 maanden geleden

Ons zoontje is morgen ook 10 weken en krijgt 5 flesjes van 180 ml. Hij krijgt hier ook enkel flessenvoeding.

7 maanden geleden

Mijn dochter is dinsdag 8 weken. Drinkt 6-7 flesjes van 90ml (90 ml water + 3 schepjes poeder). Ik vind dit persoonlijk weinig maar volgens mijn vroedvrouw is dat prima zo. Ze drinkt haar flesjes ook niet altijd leeg. Ik maak me toch zorgen als ik alles zo lees. Ze komt wel goed bij in gewicht en heb niet de indruk dat ze te kort komt. Ze slaapt ook goed.

7 maanden geleden

Reactie op Emsi95

Mijn dochter is dinsdag 8 weken. Drinkt 6-7 flesjes van 90ml (90 ml water + ...
Ik zou je niet te veel zorgen maken. Als ik het hier allemaal zo lees, drinkt elke baby verschillend. Zolang ze goed groeien en bijkomen dat is het belangrijkste.