9 Reacties

één jaar geleden

Onder 0 en dat al 19 weken 😂

één jaar geleden

Reactie op 1994bv

Onder 0 en dat al 19 weken 😂
Tgoch ook hier beneden het vriespeil 🤣 ook al 19 weken. Vind het vreselijk voor mijn man 😅 maar helaas

één jaar geleden

Ons seksleven zat eigenlijk al een beetje in het slop voor de zwangerschap 😬 het eerste trimester kreeg ik er dan ook echt een afkeer van en kon ik bijna geen aanraking verdragen. Gelukkig vanaf week 14 ofzo wel wat verandering en hadden we plots meer seks dan normaal 😅

één jaar geleden

Eerste trimester echt nothing. Maar nu wel weer meer plezier in bed ;)

één jaar geleden

Ik heb echt de hele dag zin haha 😄

één jaar geleden

Reactie op TessahS

Ik heb echt de hele dag zin haha 😄
Gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was. :) Manlief vindt het stiekem best vermoeiend Durven er nog mannen bij jullie thuis bepaalde standjes niet meer of is de mijne overvoorzichtig?

één jaar geleden

Gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was. :) Manlief vindt het stiekem be ...
Wij doen nog alle standjes zoals gewoonlijk tenzij het echt niet meer fijn voor mezelf, bv. als ik neerlig op mijn buik. Mijn vriend heeft geen schrik om me pijn te doen of is niet voorzichtiger dan anders. Als vrouw voel je best zelf aan wat nog leuk is en wat niet!

één jaar geleden

Hier ook een voorzichtige partner. Hij durfde bij beide zwangerschappen in het eerste trimester niet te vrijen. Eerste zwangerschap ook de laatste vier weken niet. Dat laat ik deze keer niet gebeuren als ik weer over tijd ga 😂

één jaar geleden

Jep, overvoorzichtig 😅