Ik ben benieuwd hoe veel weken jullie nog moeten lopen Hier nog goeie 4 weken maar hoop toch stiekem op 2 weekjes
Mooi ingedaald maar nog geen opening 馃┑
Hier ook nog 3 weken. Weet nog niets van indaling of ontsluiting. Donderdag naar de gynaecoloog dan ga ik dit toch eens bevragen 馃檲 kan niet wachten om mijn kleintje te ontmoeten 馃グ
Hier nog 2 weken en een half, uitgerekend op 2 februari 馃グ
Ook al mooi inge ...
Mijn datum is ook 2 feb! Hier nog niet volledig ingedaald en geen ontsluiting. Maar volgens de gynaecoloog kan alles 鈽猴笍
Wij hopen wel de 40 weken kaap te halen!
Uitgerekend voor 18/2, maar sinds deze week platte rust. Baby is al volledig ingedaald en heb al 1cm opening. Alleen weegt de baby nog maar 2kg200.. dus hopen dat ze nog even blijft zitten馃馃徏
Hey, leuk om te lezen hier allemaal! Ik ben uitgerekend voor 14 februari, morgen gaan we bij de gynaecoloog en ik ben benieuwd wat ze zegt.
Nu ik merk wel dat baby sinds laatste consult weer goed gegroeid is precies. Ik voel hem tot tegen mijn ribben en ik vind het moeilijk om nog auto te rijden.
Ik hoop stiekem toch eind januari hier dan ben ik 38 weken. Als ik mijn cyclus zelf had berekend kwam ik op 7 feb uit dus ja...
Ik wil hem zien, maar ook beetje angstig.