56 Reacties

10 maanden geleden

Hier nog 2 weken en een half, uitgerekend op 2 februari 馃グ Ook al mooi ingedaald en 1 cm ontsluiting (al 2 weken)馃榾

10 maanden geleden

Ik ben momenteel 37w5d en zal volgende week dinsdag bevallen ( ingeleid ) spannend!! Veel succes allemaal!

10 maanden geleden

Reactie op Laurathsxo

Ik ben momenteel 37w5d en zal volgende week dinsdag bevallen ( ingeleid ) s ...
Waarom word je dan al ingeleid?

10 maanden geleden

Hier nog 3 weken! Nog niet ingedaald en geen ontsluiting, dus het zullen nog lange weken worden vrees ik 馃檲馃檴

10 maanden geleden

Hier ook nog 3 weken. Weet nog niets van indaling of ontsluiting. Donderdag naar de gynaecoloog dan ga ik dit toch eens bevragen 馃檲 kan niet wachten om mijn kleintje te ontmoeten 馃グ

10 maanden geleden

Reactie op chloe opsomer

Hier nog 2 weken en een half, uitgerekend op 2 februari 馃グ Ook al mooi inge ...
Mijn datum is ook 2 feb! Hier nog niet volledig ingedaald en geen ontsluiting. Maar volgens de gynaecoloog kan alles 鈽猴笍 Wij hopen wel de 40 weken kaap te halen!

10 maanden geleden

Jaloers 馃珷馃珷馃珷馃珷 6 weken

10 maanden geleden

Nog 4 weken (16 feb) 馃グ. Ze is nog niet ingedaald denk ik en er is nog niet gecheckt of er ontsluiting is. Ik begin het alvast spannend te vinden!

10 maanden geleden

Uitgerekend voor 25 februari, maar echt al serieus aan t aftellen 馃檲

10 maanden geleden

Nog 6 weken. Uitgerekend 27/2

10 maanden geleden

Reactie op Martsje

Nog 4 weken (16 feb) 馃グ. Ze is nog niet ingedaald denk ik en er is nog niet ...
Oh hier 15 februari 馃グ

10 maanden geleden

Reactie op JS1990

Hier nog 3 weken! Nog niet ingedaald en geen ontsluiting, dus het zullen no ...
Hoeft niet hoor! Het kan ook echt heel snel gaan.

10 maanden geleden

Ik ben uitgerekend voor 10 februari dus nog 3-4 weken.

10 maanden geleden

Reactie op Bazurkaeva95

Waarom word je dan al ingeleid?
Grote zware baby, word te zwaar als ik wacht tot 40 weken daarom gaan ze het op 39 weken inleiden

10 maanden geleden

Hier ook 2 februari 馃グ ingedaald, baarmoederhals zo goed als verstreken, 1,5 cm opening, al sinds vorige week donderdag 馃檲

10 maanden geleden

Hier nog 3 weken. Ingedaald en 3 cm opening. Ik word zo ongeduldig... 馃グ

10 maanden geleden

Uitgerekend voor 18/2, maar sinds deze week platte rust. Baby is al volledig ingedaald en heb al 1cm opening. Alleen weegt de baby nog maar 2kg200.. dus hopen dat ze nog even blijft zitten馃馃徏

10 maanden geleden

5 weken en 5 dagen 馃グ uitgerekend voor 26 februari

10 maanden geleden

Hey, leuk om te lezen hier allemaal! Ik ben uitgerekend voor 14 februari, morgen gaan we bij de gynaecoloog en ik ben benieuwd wat ze zegt. Nu ik merk wel dat baby sinds laatste consult weer goed gegroeid is precies. Ik voel hem tot tegen mijn ribben en ik vind het moeilijk om nog auto te rijden. Ik hoop stiekem toch eind januari hier dan ben ik 38 weken. Als ik mijn cyclus zelf had berekend kwam ik op 7 feb uit dus ja... Ik wil hem zien, maar ook beetje angstig.

10 maanden geleden

Reactie op Laura G

Uitgerekend voor 18/2, maar sinds deze week platte rust. Baby is al volledi ...
Komaan he! Jij kan dat! Heb je dan wat tips voor anderen hoe je je dagen doorbrengt in jouw bed/zetel?