15 Reacties

7 maanden geleden

Wij moeten binnen 1,5 week terug. Ik ben benieuwd of ze dan is gegroeid. De eerste maand was ze in lengte niets gegroeid. Was dit bij jullie ook zo? Ik merk nu wel aan haar kleren dat ze is gegroeid. Eerst was maatje 50 vrij groot en nu past maatje 56 nog maar net.

7 maanden geleden

Reactie op XAshX

Wij moeten binnen 1,5 week terug. Ik ben benieuwd of ze dan is gegroeid. De ...
Nee iedere maand 2 cm moet morgen na de huisdokter extra controlen

7 maanden geleden

Bij ons was hij op 2 maanden 8 cm gegroeid. Ik heb al wel verhalen gehoord van baby's die met de zuiger zijn gehaald, waardoor er een 'teut' op het hoofd komt en soms bij de geboorte dus groter worden gemeten dan ze effectief zijn. Daarna bij K&G is die teut dan weg en lijken ze opeens niet gegroeid te zijn. Misschien is dit bij jou ook zo?

7 maanden geleden

Reactie op JS1990

Bij ons was hij op 2 maanden 8 cm gegroeid. Ik heb al wel verhalen gehoord ...
Ja hier is ze met de zuiger terwereld gebracht dus Kan inderdaad zijn dat dat het is maarja zullen maar dokter gaan extra controle Kan nooit geen kwaad

7 maanden geleden

Ff update vandaag huisdokter gegaan en mijn dochtertje is superwoman 2 cm gegroeit op 24 uur tijd zo slecht meten ze bij kind en gezin

7 maanden geleden

Reactie op anoes90

Ff update vandaag huisdokter gegaan en mijn dochtertje is superwoman 2 cm g ...
Kind & Gezin klopt idd niet altijd... Bij ons hebben ze een keer het gewicht fout afgelezen, 750 gram ernaast. Sindsdien kijk ik altijd mee op die weegschaal want ik vertrouw ze voor geen haar 😅

7 maanden geleden

Gelukkig dat ze er naast zaten! Maar goed om te weten.. Ik ga de volgende keer ook mee checken. Vind het “raar” dat ze hier niets zou zijn gegroeid.

7 maanden geleden

Kind & Gezin klopt idd niet altijd... Bij ons hebben ze een keer het ge ...
Ja ga dat nu ook doen en dokter extra laten nameten wand Das wel serieus verkeert gemeten 😅

7 maanden geleden

Reactie op anoes90

Ja ga dat nu ook doen en dokter extra laten nameten wand Das wel serieus ve ...
Meten hier van 50cm naar 55,5cm op 1 maand 😂 de dokter heeft het met een schatting opt zicht 2 CM afgehaald.... Neem kind en gezin echt niet te serieus aub 🤡

7 maanden geleden

Reactie op XAshX

Gelukkig dat ze er naast zaten! Maar goed om te weten.. Ik ga de volgende ...
Zeker doen wand niks groeien dat Kan niet he

7 maanden geleden

Kind & Gezin klopt idd niet altijd... Bij ons hebben ze een keer het ge ...
Haha ik kijk ook altijd mee of het klopt. Niet dat ik ze niet vertrouw, maar het zijn hier vooral gepensioneerde vrijwilligers die het met heel veel liefde maar niet altijd heel veel nauwkeurigheid doen 😅

7 maanden geleden

Als je twijfelt, eens bij de kinderarts ofzo... als ik nog 1 keer een curve moet bekijken he🤢

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Haha ik kijk ook altijd mee of het klopt. Niet dat ik ze niet vertrouw, maa ...
Hier hey zelfde denk dat het bij de meeste bureaus wel gepensioneerde zijn 😅 Dr huisdokter zei al och maak dat vaker mee die durven precies niet trekken aan De beentjes 🙈🤣

7 maanden geleden

Reactie op TessahS

Haha ik kijk ook altijd mee of het klopt. Niet dat ik ze niet vertrouw, maa ...
Ja idd hier ook gepensioneerden! Ze waren zelfs boekjes door elkaar aan het halen🙄

7 maanden geleden

Plus iedereen zit soms op 2 cm verschil van elkaar als ze meten ook!