Hoi allemaal,
Ik wil even wat van me afschrijven en tegelijkertijd hoop ik dat dit niet bij anderen gebeurt, maar weet dat het dus wel kan.
Vannacht om 3u werd Elysia wakker voor een flesje maar met een boel gekrijs. Normaal huilt ze niet zoveel, onrustig gedronken en daarna nog veel gekrijs maar wel terug in slaap gekregen. Ze leek duidelijk pijn te hebben, maar we dachten krampen of iets dergelijks. Rond 7u hetzelfde verhaal. Onophoudelijk huilen, pijn maar we snapten het maar niet. Masseren over de buik, wat wiegen enzovoorts. Besloten om haar dan in bad te doen, wellicht dat dit hielp en toen zagen we het.
Rond haar teen was een haar gedraaid en de teen zat gekneld. Zelf flink geprobeerd, maar zeker met eraan zitten had ze heel veel pijn. De haar had al flink in haar huid gesneden en zat zeker 10 Rond het teentje. Uiteindelijk naar het ziekenhuis en daar hebben ze het weg kunnen krijgen. Het was zo hartverscheurend en zielig.
Ergens voel ik me schuldig dat ik dit om 3u niet al ontdekt had, ik ken mijn kind en die huilt niet zo gemakkelijk, laat staan krijsen. Schuldig dat ik het wat weggewimpeld heb voor mijn gevoel op krampjes en dat ik haar terug in slaap gesust heb.
Anderzijds is het zeker niet iets waar je snel aan denkt.
Ik denk doordat haar voet in zo'n pyjamaatje zat, en de haar vermoedelijk eerst gewoon tussen de tenen klem dat er mogelijkheid is geweest om zo rond te draaien.
Ik hoop dat niemand dit ooit meemaakt, maar het kan dus gebeuren en het valt echt niet op.