4 Reacties

8 maanden geleden

verwijt je zelf niets mama, inderdaad kennen we onze baby en merken we het wel sneller als ze krampjes hebben maar soms kan het ook iets anders zijn, jammer dat ze het nog niet kunnen zeggen… gelukkig is het goed gekomen met je dochtertje, ik ben ook heel bang voor zo iets. ik heb lang haar en na de bevalling heb ik veel haarverlies en ligt mijn haar echt overal zelf soms in kleren die ik net uit wasmachine heb gehaalt, elke dag stofzuigen helpt ook niet ik probeer zoveel mogelijk met een staart rond te lopen en als ik merk dat er haar op kleertjes van me baby liggen of op mijn kleren doe ik er alles van en na elke voeding en pamper wissel controleer ik ook in haar kleren en handjes en voetjes, ook aan haar tut want er kan zomaar een haar aan haar tut komen als ze hem even niet inheeft en in haar keeltje komen, als ik borstvoeding geef doe ik me haar vast en ik kam mijn haar vaak per dag zo dat de losse haartjes er uit vallen (wat een gedoe hé)

8 maanden geleden

Voor zover ik het lees, heb je gedaan wat je kon en blijven alert zijn. Het kan ieder van ons overkomen hoor! Ik mag er niet aan denken en zou mij ook zo voelen. Top dat je zoiets wilt delen... wat een goede alerte mama heeft jouw dochter💋

8 maanden geleden

Ohh wat eng, en wat sneu voor haar zeg. Zo'n haar, daar zou je toch nooit aan denken! Je hebt het goed gedaan hoor 🤗

8 maanden geleden

Natuurlijk denk je daar niet aan dat zoiets kan gebeuren! Gelukkig zagen jullie het op tijd en is het helemaal goed gekomen. Is normaal dat je uitgaat van krampjes... Dat zijn ook de enige dingen waar wij aan denken bij een huilbui: krampjes, kakapamper, honger.