14 Reacties

één jaar geleden

Bij ons was bij de babyfoon de afstand belangrijk omdat we in een groot herenhuis wonen en zeker overal ontvangt nodig hebben. Bij nr1 hadden we gewoon een wieg maar nu gaan we cosleeper nemen vond dat in en uit stappen snachts met de borstvoeding echt vermoeiend . Naast dat staat er speelgoed op dat we graag willen maar niet perse zelf zouden kopen 😊

één jaar geleden

Een goeie draagdoek of draagzak, wij gaan ook voor een co-sleeper. En veeeeeel tetradoeken!

één jaar geleden

Reactie op maartje_in_belgië

Een goeie draagdoek of draagzak, wij gaan ook voor een co-sleeper. En veeee ...
Veeeeel tetradoeken werd idd in de winkel aangeraden, maar heb al van een paar mensen gehoord dat ze er nadien veel hebben die ze niet hebben gebruikt. Is een cosleeper ook een meerwaarde als je flessenvoeding geeft? (Kga denk ik wel zo’n flessenverwarmer op het nachtkastje zetten.)

één jaar geleden

Ik vroeg mij, verschieten jullie ook niet van die prijzen? Ik vraag mij af wie zo dure cadeaus gaat kopen, ok sommige zaken in schijven, maar sommige mensen geven graag iets

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Ik vroeg mij, verschieten jullie ook niet van die prijzen? Ik vraag mij af ...
Het is niet normaal hoe duur het allemaal is. Wij doen een 2ehands geboortelijst en dan schrokken we nog van de prijzen. We proberen zoveel mogelijk over te nemen van vrienden. Kledij koop ik enkel in solden of op Vinted...

één jaar geleden

Reactie op Sophie_vc

Het is niet normaal hoe duur het allemaal is. Wij doen een 2ehands geboorte ...
Ja idem hier, maar we leggen een lijst toch aan voor sommige zaken, maar alé jong een wipstoel 130 euro, wie gaat dat nu kopen voor ons

één jaar geleden

Wij hebben het geluk dat we heel veel spullen over kunnen nemen van vrienden die al klaar zijn met kinderen krijgen. Verder maak ik een geboortelijst via Pakske, en ik pluis zelf websites uit voor betaalbare producten die ik erop zet.

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Ik vroeg mij, verschieten jullie ook niet van die prijzen? Ik vraag mij af ...
Kun je dat dan niet in schijven opdelen? Dat mensen een bon ofzo kopen? Ik weet dat dat in sommige winkels kan

één jaar geleden

Kun je dat dan niet in schijven opdelen? Dat mensen een bon ofzo kopen? Ik ...
Bij Pakske kan je ook gewoon bijdragen aan een duurder cadeau.

één jaar geleden

Wij hebben onze eerste zoon met zijn gewoon bed naast ons gezet. Mijn dochter met cosleeper. Op zich is het een meerwaarde maar als je wil geld sparen, kan het gerust met een gewoon bedje.

één jaar geleden

Kun je dat dan niet in schijven opdelen? Dat mensen een bon ofzo kopen? Ik ...
Ja kan zeker, maar hoor toch ook dat mensen graag zelf iets enkel van hun willen geven

één jaar geleden

Hier co sleeper eerste 2 maanden maar de babykamer staat wel al klaar en wij zijn dol op de babyfoon van luvion nu ons 4 kindje onderweg en altijd deze gebruikt kan ook meerdere camera’s op toevoegen en geweldige liedjes voor baby’s Mss ook handig de babybjorn wipper die zijn ook geweldig

één jaar geleden

Wij gaan opnieuw de co sleeper gebruiken. Ik leen deze opnieuw van een vriendin. Ik vond het enorm handig, ook bij flesvoeding. Ons zoontje heeft hier 6 maanden in geslapen. Sommige kindjes houden wel niet van een co sleeper. Ik kan je als tip geven; laat je niet vangen door de vele dingen die zogezegd handig zouden zijn of die je nodig zou hebben. Zoveel heb je eigenlijk niet nodig 🙊 Wat je juist nodig hebt, is voor elk kindje en ouders anders. Je kan ook nog altijd dingen later op je geboortelijst zetten. Zoals een relax of een draagzak. Dit zijn echt dingen waar je kindje een voorkeur voor kan hebben ☺️

één jaar geleden

Trouwens MicMacMiniscule is echt een topper voor een tweedehands geboortelijst!