30 Reacties

7 maanden geleden

Misschien difrax eens proberen ? En lukt het niet is niet erg gewoon geduld hebben

7 maanden geleden

Wij hadden hetzelfde, flesje van Lansinoh gaat wel heel goed!

7 maanden geleden

Wij hebben avent natural respons flessen die een speen hebben zoals borstvoeding. Geeft niet op hoor

7 maanden geleden

Mij werd de Lansinoh natural wave en de Mam flesjes aangeraden. Ons kindje is 8w en we hebben flesje nog niet geprobeerd... Mijn vroedvrouw gaf als tip om flesje redelijk horizontaal te houden dat het er niet uit loopt en ze zelf wat moeten werken om het eruit te krijgen en flesje te geven volgens paced bottle feeding.

7 maanden geleden

Hier ook borstvoeding en wij gebruiken voor gekolfde melk avent natural response. Jouw dochter is 6 weken dus in principe mag je de spenen met flow 3 nemen. Met 0 komt de melk volgens mij veel te snel...

7 maanden geleden

Wij hebben met de Avent flesjes even moeten zoeken. De natural response speen nr 2 werkt voor ons het beste.

7 maanden geleden

Ik geef borstvoeding en flesjes, hier werkte lansinoh meteen, geen enkel ander flesje moeten testen ☺️. Ik gebruik momenteel de xs spenen ze is bijna 6weken.

7 maanden geleden

Reactie op Liessa11

Wij hebben met de Avent flesjes even moeten zoeken. De natural response sp ...
Was bij ons ook het geval. Speen nr2 heeft in het begin het beste ‘gewerkt’ maar nu overgeschakeld op nr1, aangezien ons zoontje te gulzig werd met een nr2.

7 maanden geleden

Difrax wide,, heel tevreden over. https://difrax.com/products/s-babyfles-wide-200-ml

7 maanden geleden

Reactie op Liessa11

Wij hebben met de Avent flesjes even moeten zoeken. De natural response sp ...
Ja bij ons ook.

7 maanden geleden

Reactie op nath9450

Was bij ons ook het geval. Speen nr2 heeft in het begin het beste ‘gewerkt’ ...
Ah wow ik dacht altijd dat bij 0 de melk het snelst kwam en bij de hogere getallen minder snel, amai effe in de war nu 😅

7 maanden geleden

Ah wow ik dacht altijd dat bij 0 de melk het snelst kwam en bij de hogere g ...
Wij waren ook in de war en hebben dan gewoon gekeken waar ons zoontje het best mee was (getest met verschillende speentjes).

7 maanden geleden

Die van avent natural respons zijn met een speen zoals de borst. Er komt ook niets uit als ze niet zuigt.

7 maanden geleden

Lansinoh flesje ook hier! Verder uitsluitend borstvoeding, flesje wordt gegeven volgens “therapeutisch flesvoeden”.

7 maanden geleden

Lukt het al wat?

7 maanden geleden

Wij gebruikten ook de Lansinoh natural wave flesjes toen ik nog borstvoeding/gekolfde melk gaf. Ging vlot, alleen dronk ze er te snel mee (komt al melk uit als je ze ondersteboven houdt) waardoor ze op 5 min een flesje leegdronk en dan last had. Misschien lag het aan de speen. Gebruiken nu avent met speen 2 of 3 (ze is nu 8 weken), met kunstvoeding weliswaar.

7 maanden geleden

Reactie op EDK1987

Lukt het al wat?
We oefenen nu reeds 2 dagen met de Lansinoh flesjes. We doen het met vers afgekolfde melk en hou de speen even bij m’n borst (voor warmte en geur). Vandaag ging ietsje beter dan gisteren. Ze verslikt zich niet, maar na een paar slokken zet ze het op een huilen. Dus het is nog moeilijk, maar hopelijk alle dagen een beetje beter!

7 maanden geleden

Lansinoh met speen xs of mam met speen 1 ging hier goed voor afgekolfde melk, Avent was hier niet mogelijk behalve met speen 3 of zelfs 4

7 maanden geleden

Hulp gevraagd! 😊 Ik kolf nu een paar keer per week af om met flesje te geven, maar hij drinkt het op 2-4 minuten leeg, terwijl de vroedvrouw zei dat hij er ongeveer 15 minuten moet over doen. Na het flesje huilt hij erg en moet ik hem alsnog aanleggen. Het kolven heeft dus nog niet veel nut gehad :/ We gebruiken flesjes van Lansinoh natural wave. Iemand ervaring mee? Welke speen gebruiken we best voor een langzame stroom? Alle tips zijn welkom!

7 maanden geleden

Reactie op Sophie_vc

Hulp gevraagd! 😊 Ik kolf nu een paar keer per week af om met flesje te gev ...
De xs! Hier was de S die standaard erbij zat te 'gulzig'