67 Reacties

één jaar geleden

Hoi iedereen! Allereerst proficiat aan iedereen! Ik ben Ashley, 35jaar oud en na exact 2 jaar eindelijk voor de 1ste keer zwanger dmv iui (desondanks dat er geen oorzaak was gevonden). De uitgerekende datum is rond 21/02/2024. Volgende week terug een bloedafname en 2 weken later een eerste echo. Spannend!

één jaar geleden

Hoi ik ben Ann , gelukkig getrouwd en mama van R. Wij hebben een lange geschiedenis van ivf en miskramen maar deze zwangerschap voelt helemaal hetzelfde als bij R dus heb er veel vertrouwen in 💜

één jaar geleden

Hoi iedereen, Ik ben Nathalie, 31 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ben bijna 10 jaar samen met mijn vriend Guillaume en we kijken er echt naar uit. T voelt nog altijd een beetje unreal. Ik durf er nog niet echt TE blij over te zijn uit angst voor een miskraam. Dus elke dag komen we een stukje dichter. Spannend!!

één jaar geleden

Haaaaai! Ik ben Céline! In 2021 stapte ik als single in een ivf traject. Het was een rollercoaster van jewelste! Na 2 biochemische zwangerschappen (miskramen nog voor je een hartje hoort) ben ik nu eindelijk zwanger. M’n hcg startte super goed & hopelijk heb ik op 3/7 een goede echo. Ik ben uitgerekend voor eind februari. Thuis loopt er nog 1 pagadertje rond van 10 jaar. Mijn kleine zusje dat bij me woont. :)

één jaar geleden

New here

één jaar geleden

Hallo! Alvast iedereen van harte gefeliciteerd! Mijn vrouw en ik zijn ook ontzettend blij want ik ben zwanger van ons 2e kindje. De eerste keer heeft mijn vrouw onze dochter gedragen en nu na zoveel tijd kliniek in en uit eindelijk ook zwanger! Momenteel heb ik echt last van vermoeidheid. Ik weet al snel dat ik zwanger ben maar dit komt omdat we in een IUI traject zitten/zaten.

één jaar geleden

Hi iedereen, Ik ben Gerty en na weer meer dan een jaar in een icsi traject, ben ik zwanger van ons 4e prutske. Onze andere kindjes zijn 10, 6 en 2 (ook allemaal via icsi). Deze zwangerschap lijkt alsof de vermoeidheid ook x4 is gegaan tov de vorige keren 🫣 Oh en dan zwijg ik over de schrik die ik als mama ervaar over alles wat kan misgaan nog ook 😬

één jaar geleden

Ohja, ik ben uitgerekend voor 8 februari ook 🤗

één jaar geleden

Hoi iedereen, ik ben Morgane (25j) en woon in Gent. Ik ben volgend jaar 10 jaar samen met mijn vriend en 8 weken zwanger van ons 1e kindje. De gyneacoloog kon me 2 w geleden nog geen exacte datum geven omdat het nog te mini was. We zagen wel al een hartje dat regelmatig klopt. Donderdag 2e echo en een gerichte datum. Spannend! Veel succes en dikke proficiat aan iedereen hier! Laat die baby's maar komen 👶🏼👶🏼👶🏼

één jaar geleden

Hallo allemaal! Ik ben Tessa, 31 jaar en woon samen met mijn vriend Stefan in Mechelen. Ik ben nu 7+4 week zwanger en uitgerekend voor 10 februari. Volgende week hebben we de eerste echo. Ik heb eigenlijk alle kwaaltjes maar het komt nogal in vlagen!

één jaar geleden

Hoi iedereen ik ben zwanger van mijn 3e kindje. Vermoedelijk is het voor 7 februari. Dochter van 11 en zoontje van 8. Toch best spannend na al die tijd.

één jaar geleden

Hoi 👋🏻 Ik ben Sofie , 36 jaar en van diepenbeek . Ik ben getrouwd en heb al 2 grotere zoontjes van bijna 11 en bijna 14 dus dit is een nakomertje 🤗 Nooit gedacht maar Voila… hij/zij word na de 1e schok toch heel ongeduldig verwacht . De jongste is nu al zo bezorgd om mij en de baby…mag nix dragen want dan pakt hij over, voor bedtijd babbelt hij tegen baby in buik,…. ❤️ Maar met ouder zijn en het te kennen ( ben ook kinderverzorgster dus ben al thuisgezet) heb ik deze zwangerschap vooral zorgen 🙈 1000 en 1 vragen wat als… Hopelijk is dat na de 1e echo ( die trouwens eeuwig lijkt te duren) voorbij…

één jaar geleden

Reactie op daphne121222

Hoi iedereen ik ben zwanger van mijn 3e kindje. Vermoedelijk is het voor 7 ...
Hier idem grotere kindjes al 🙈

één jaar geleden

Reactie op sofieeeeee

Hoi 👋🏻 Ik ben Sofie , 36 jaar en van diepenbeek . Ik ben getrouwd en heb ...
Proficiat!! Zo spannend... Hopelijk wat meer rust na de 1e echo... Maar dan is het weer afwachten tot de 2e en de NIPtest 🙈 ik vind dat ook lange weken. Zo jong mama geworden en nu opnieuw, zo speciaal! Geniet er maar van! Voor mij is het mijn 1e kindje, ik ben 34 jaar :)

één jaar geleden

Reactie op EDK1987

Hey! Bij ons voor 8 februari en 7 juli dit jaar trouwen wij😉
Hier ongeveer hetzelfde 😌. Ik ben ook uitgerekend voor 8 februari en wij trouwen op 31 augustus. Ben je ook zenuwachtig en onzeker dat die twee data te kort bij elkaar liggen?

één jaar geleden

Ik ben Marlies, 32 jaar en na 4 jaar proberen (iui en ivf) ben ik eigenlijk zwanger van ons eerste kindje 😌. Ik heb de poging hiervoor een miskraam gehad dus ik ben niet gerust tot ik 12 weken ben. Eerste echo op 8 weken was prima, dus nu duimen op een goede afloop 🤞🏻. Ik ben uitgerekend op 8 februari en wij trouwen op 31 augustus. 2024 wordt een top jaar! 🥰

één jaar geleden

hoi iedereen, ik ben zelf nog heel jong namelijk 18 en ik ben 7 weekjes zwanger. het was niet gepland maar ik ben wel heel blij, ik zal er wel alleen voor staan maar ja. het is allemaal heel spannend want het is mijn eerste kindje. m’n naam is Tina 😀

één jaar geleden

Reactie op mavb2609

Ik ben Marlies, 32 jaar en na 4 jaar proberen (iui en ivf) ben ik eigenlijk ...
Ooh ik ben ook uitgerekend op 8 februari 😍

één jaar geleden

Hallo mijn naam is Sharon, 37jaar en na 5 jaar proberen zwanger van mijn tweede kindje … ook uitgerekend voor midden februari…. Beetje bang dat mijn zeven jarig zoontje heel jaloers zal zijn… maar we proberen hem er veel bij te betrekken.,, als iemand nog tips heeft …

één jaar geleden

Reactie op daphne121222

Hoi iedereen ik ben zwanger van mijn 3e kindje. Vermoedelijk is het voor 7 ...
Ooh ik ook 7 februari! Spannend 😍